• Ik had het niet meer. Is er op mtv zo iets over beaverface en oh my god, dat stukske midget is een een [****] boer. oO zit hij doodleuk op bedden te springen, mensen te schoppen, heavy rond te lopen, op zijn pc te kloten terwijl hij aandacht zou moeten geven aan de dame die hem wat probeert kennis bij de schaven en nadien zegt hij nog 'heavy' dingen tegen haar ook. Mygod, kick the kid in its balls, als hij dr heeft. Dat gastje heeft te veel noten op zijn zang. Hij loopt rond alsof hij het is en doet lekker stoer, maarjeetje, ookal heb je veel poen en kan je "zingen" je hoeft daarvoor toch nog niet rond te lopen alsof je de hele boel ownt. Miljaarde.

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 21:18 ]

    Laat hem toch lekker kloten x)


    You are beautiful, you are love.

    Ach mensen met een plaat voor hun kop vallen uiteindelijk het hardst. Ik kan me er niet druk om maken.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    -plat-
    Laat hem tog lekker :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Laat hem lekker. Er zijn genoeg andere artiesten die dat ook doen maar er word toch alleen maar gezeikt over Justin omdat hij op het moment zo populair is laat hem gewoon lekker. Who cares?!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat vind ik al zolang.
    Ik kan hem niet uitstaan *gayhandje*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    het zijn hoge noten :D

    en hij is waarschijnlijk bij zijn geboorte in plaats van in de armen van de verpleegster op de grond gevallen met zijn kopje eerst


    Change, the only good thing in this world.

    Laat het gewoon, jij hebt er toch geen last van .. ?

    Remembrance schreef:
    het zijn hoge noten :D

    en hij is waarschijnlijk bij zijn geboorte in plaats van in de armen van de verpleegster op de grond gevallen met zijn kopje eerst


    Ohh Das een goeie :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Humanity schreef:
    (...)

    Ohh Das een goeie :'DD


    dankje _O_


    Change, the only good thing in this world.

    NYC schreef:
    Laat hem lekker. Er zijn genoeg andere artiesten die dat ook doen maar er word toch alleen maar gezeikt over Justin omdat hij op het moment zo populair is laat hem gewoon lekker. Who cares?!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een zestienjarig pubertje, daar praten we over he?


    Life is hard and then we die

    Klein kutkind. Kan nog nieteens zingen, en is al veel te ver over het paard getilt. Mensen, ga toch eens echte muziek luisteren.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    Een zestienjarig pubertje, daar praten we over he?

    Uhu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Djeezes, laat hem toch, dat is zijn probleem, niet het jouwe. --'
    + Als je hem niet kan hebben, waarom kijk je dan naar dat programma ? x.x


    None but ourselves can free our minds.

    NYC schreef:
    Laat hem lekker. Er zijn genoeg andere artiesten die dat ook doen maar er word toch alleen maar gezeikt over Justin omdat hij op het moment zo populair is laat hem gewoon lekker. Who cares?!


    Remember the nights we drove around crazy, in love.