• Haaay =P

    Ik was aan het denken om een nieuwe serie te maken, maar ik heb 2 ideeën.

    - My Super Sweet 16
    Hééy!
    Ik zal me even voorstellen;
    Ik ben Karen, ik ben 15…bijna 16 ^^. Je kent MTV wel, hé? Nou, ik ga mee doen, bij My Sweet 16! Geloof het of niet, echt waar! Geweldig toch.. Het duurde wel lang, maar uiteindelijk kon ik mijn ouders toch overhalen. Het wordt het beste feest ooit, kee iedereen zegt dat altijd, maar mij gaat het lukken, zeker weten. Het is veel om te regelen, ja dat merkte ik al; grote zaal, uitnodigingen, band offcourse, outfit & het belangrijkste een thema! Tja, daar moest ik wel even over nadenken, maar nu weet ik het, MUZIEK! Ja, muziek is mijn leven helemaal, ik speel zelf ook accustische en elektrische gitaar. Ik hou van Rock, Pop, Hiphop enzo… eigenlijk van heel veel, alleen er is een probleem, ik wil natuurlijk artiesten, maar wie, ik weet het niet, ik vind er zoveel goed; Avril Lavigne, Simple Plan, Pink, 30 seconds to mars, Greenday, Tokio Hotel, Foo fighters en nog veel meer. Eerst dacht ik Tokio Hotel, maar mijn ouders vonden dat een slecht idee, toch wil het proberen, als het niet lukt, heb ik gelukkig, nog een paar andere artiesten ^^. Nou, ik heb nog veel meer plannen, maar laat ik nog niet alles vertellen...

    - *Nog geen titel :S*
    Sinds een paar jaar ben ik hélémaal gek op graffiti! Het is mijn leven, elke keer, weer die spanning, hopen dat ik niet wordt betrapt. Alleen een probleem, mijn ouders zijn tegen graffiti! Ze vinden het vandalisme, nou, dat vind ik BELACHELIJK! Ik denk er heel anders over. Sinds mijn ouders er achter komen dat ik graffiti spoot wilde ze het me afnemen, het lukt ze niet. Ik doe het nu stiekem! Ze merken het toch niet, gelukkig. Laatst was ik op internet aan en toen kreeg ik een idee, als ik nou eens Tom Kaulitz ergens op een muur zou spuiten, dat zou toch super zijn! =D Oja, ik heb nog niet verteld, dat ik een enorme fan van hem ben, ik ben verliefd op zijn skaterstyle en op zijn sexy koppie, echt een lekker ding (H). Nja, back to the point, ik wil Tom ergens op een muur gaan spuiten, maar waar? Hmm, daar moet ik nog even over nadenken, maar het gaat zeker gebeuren!


    Welke vinden jullie het leukst en zouden jullie hem dan maken?

    Als je de 2e kiest, weet je dan maybe ook een titel? :P

    Danke, XX Karen (H)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    De naam voor de quizlet over graffiti is geworden:

    Graffiti is my drugs

    de proloog& deel 1 staan er op

    My super sweet 16 komt er binnenkort ook op te staan, iedereen danke voor de reacties :D (A)

    XX


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Karen

    je ideen zijn super :D

    (K)