• Zouden jullie de zelfde vragen willen invullen? :') Ik geef op de eerste vragen overmezelf antwoord, derest niet.

    Naam of bijnaam; Mimi
    Leeftijd; 14. volgende week 15.
    Kleur haar; Bruin >__<
    Kleur ogen; Blauw.
    Styl; My Own. <3

    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:
    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:
    3. Tom of Bill?:
    4. Gustav of Georg?:
    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:
    6. Tokiohotel fan?:
    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?


    Oké dit waren ze . :)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Naam of bijnaam; Patricia

    Leeftijd; 13

    Kleur haar; blond&bruin xD

    Kleur ogen; Groen

    Styl; mezelf xD



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:
    Bij mn vriendje blijven denk ik xD Ligt eraan hoe die relatie is

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:
    als ik iemand leuk vind en zij ook dan kijken we wie hij leuker vind en die mag hem hebben.. meestal ><

    3. Tom of Bill?:
    Tom

    4. Gustav of Georg?:
    Gustav

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:
    Geen van beide meenemen gewoon iemand anders ofzo xD

    6. Tokiohotel fan?:
    JA

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?
    hun laten lullen het is tog mijn leven ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam of bijnaam; Saébel(=seebel) en men bijnaam= seeb(ke),th-freakske, overbesekste tomlover en Bell

    Leeftijd; 13

    Kleur haar; lichbruin

    Kleur ogen; Blauw.

    Styl; men eigen ding



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:
    hangt er van af hoe men relatie is! als hij ni goe is en ik teveel twijfel en ik tijdes onze relatie nog steeds veel meer voel voor tom ben ik open tegn men vriendje en zeg ik dat het niet meer gaat en ga voor tom
    als ik gwn een goeie relatie heb heeft tom pech xD


    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?: ik zou met men bf prtn maar wij hebben 1belangrijke regel: nooit iets beginnen met een jongen waar we allebei smoor op zijn dus die regel zullen we nooit breken! daarbij die kans is toch klein wer verschilln wel wat van jongenssmaak:P

    3. Tom of Bill?: Tom(H)!!!

    4. Gustav of Georg?:Georg:9~!!

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:
    ik neem men bf punt!
    6. Tokiohotel fan?: duhh!

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?
    ze uitschelden voor moeiallen en dat ze tom (og mss georg) ni goe kennen en zich niet moetenmoeien met mijn leven ik ga voor tom( of georg) en daar zullen ze maar tevreden mee moeten zijn of ik stap het af!:@


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    w8 ff ik snap het niet xD moet ik ook dat bovenste invullen?


    Alles. bovenste en onder.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Naam of bijnaam; Astrid, Astroedel, Albert, Opa.
    Leeftijd; dertien
    Kleur haar; Bruin.
    Kleur ogen; Blauw.
    Styl; me, myself & i.



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:

    Bij mijn vriendje blijven ofcourse. Als ik echt verliefd op hem ben dan. Als ik Tom zegmaar ECHT zou kennen en ik vond hem ook leuk en mn vriendje bleek stom te zijn dan zou ik hem wel dumpen maarja, zo werkt het [bijna] altijd. x'D

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:

    Nah, ik ken mijn bf. :) Ik weet gewoon dat ik hem dan mag hebben. En zij als hij haar leuker vind. :)


    3. Tom of Bill?:
    Allbeeei! maar als ik ECHT moet kiezen; Bill.

    4. Gustav of Georg?:
    Allbeeei! maar als ik ECHT moet kiezen; Gustav.

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:

    Uh.. IK ga bellen naar die mensen die dat regelen en ga smeken en huilen en bidden [ookal geloof ik niet] of er please please please nog iemand mee mag. en als dat dan niet mag dan zeg ik dat mn 2 vriendinnen er zelf moeten uitkomen ofzo..
    of we gaan lootjes trekken. x'D


    6. Tokiohotel fan?:
    Ja. :)

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?

    Dan trek ik me er nix vanaan.
    Want ik ga om met wie ik wil, en wat mn ouders daarvan vinden kan me geen WURST schelen!
    (puh)


    Kuskus.


    AAP

    okee


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Naam of bijnaam; Kim
    Leeftijd; 13
    Kleur haar; Lichtblond
    Kleur ogen; Grijs/Blauw
    Styl; Mix van Skater en Huppelkut



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?: Tom negeren,hoe moeilijk dat ook kan zijn.

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:[/b] Ik probeer Bill ervan te overtuigen dat ie beter bij me vreindin past[/b]

    3. Tom of Bill?: Tom

    4. Gustav of Georg?: Gustav

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?: lootjes trekken

    6. Tokiohotel fan?: WAS,Nu nog half

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je? Goed naar ze luisteren alleen zeggen dat ik zelf me beslissingen maak en zeggen dat niet iedereen perfect is.'



    Naam of bijnaam; melanie^^

    Leeftijd; 17^^

    Kleur haar; lichtbruin/donker blond is discussie over

    Kleur ogen; bruin

    Styl; wgwn mn eigen stijl^^



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:
    Hmm, hangt er echt van af, als dat vriendje nu meer dinges heeft waar ik me aan erger dn ana tom, tom^^
    omgekeerdok^^


    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:
    Nja, moeilijke beslissing, maar best neit, vrienden zijn voor mij het belangrijskte:o
    alhoewle ik op dat moment wijt dood -iets overdreven marjh, heel moeilijke xD- zou gn door die keuze


    3. Tom of Bill?: Tom <33

    4. Gustav of Georg?:Gustav dn maar. xD

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:Eerst proberen te regelen of het egt niet met drie kan en nja tussen de mensen die ik twijfel is zowiezo dn mn tweelingzus en mn beste vriendin, maar als ik egt zou moetn kiezen is het denk ik mn tweelinzus :S sory voor mn beste vriendin dn eigenlijk... maar is egt een moeilijke keuze:o

    6. Tokiohotel fan?:jop^^

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je? gwn verder met mijn leven^^
    Maakt mijk niets uit dat mn ouders dat vinden, ik blijf met hem omgaan^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Naam of bijnaam; Roxy,,Bijnaam: Nemo

    Leeftijd; 13

    Kleur haar; Bruin

    Kleur ogen; bruin

    Styl; Scenee



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:

    Het uitmake met me vriendje en w8e tot tom me vraagt :P

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:

    Pech voor me vriendin ik pak bill lekker voor me zelf

    3. Tom of Bill?:

    Bill

    4. Gustav of Georg?:

    Gustav

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:

    Me Zus meenemen

    6. Tokiohotel fan?: JAAAAAAAAA

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?

    Pech voor me ouders sryy maar ik mag zelf kieze het is niet hun leve maar de mijne

    1.Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?: Humm die is moeilijk. Als ik ook op hem zou zijn en hij ook op mij en ik niet veel meer voel voor m'n vriendje zeg ik het eerlijk tegen m'n vriendje en zoo van dat ik niet veel meer voor hem voor door Tom enzoo en maak het gedaan. Maar dan ga ik niet direct op Tom af ik w8 nog een weekje ofzo en dan maar pas.

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:
    Ik vertel eerlijk tegen m'n beste vriendin hoe het zit en hoopt dat ze het begrijp dat ik Bill écht graag zie en hij mij ook. Als een beste vriendin zou ze dat moeten begrijpen.

    3. Tom of Bill?: Bill

    4. Gustav of Georg?: Gustav

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?: Ik zou ze doen lootje trekken ofzoo, eerlijk is eerlijk. Natuurlijk zou ik het wel erg spijtig vinden voor diegene die verloren heeft maar beloof haar om extra veel foto's te nemen en ook voor haar een handtekening van iedereen mee te doen.

    6. Tokiohotel fan?: Jep ^^

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je? Ik zou eerst vragen wat ze net niet goed vinden aan hem en dan wel zeggen dat ik m'n eigen beslissingen maak, dat ik daar oud genoeg voor ben. Ook zou ik zeggen dat ik écht hem erg graag zie en als ze dat niet respecteren dan moeten ze zich daar niet mee moeien.


    Leuke vraagjes ^^

    Deze was ik vergeten ^^

    Naam of bijnaam; Annelies

    Leeftijd; 12 ^^

    Kleur haar; Licht bruin

    Kleur ogen; Blauw.

    Styl; Mezelf ^^


    Naam of bijnaam; joyce

    Leeftijd; 16

    Kleur haar; zwart

    Kleur ogen; donkerbruin met beetje groen.

    Styl; JOYCESTYLE.(cool)



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:
    voor tom kieze.

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:
    Géén jongen komt tussen een vriendschap.
    3. Tom of Bill?:
    Tom natuurlijk ö!
    4. Gustav of Georg?:
    Gustav ^^,
    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:
    Ik kies gewoon.
    6. Tokiohotel fan?:
    Jha
    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?
    Ze zulle da nooit ni zegge want ze wete hoeveel die gaste voor mij betekene xD

    Naam of bijnaam; Esmée

    Leeftijd; 17

    Kleur haar; Bruin

    Kleur ogen; Bruin

    Styl; Mezelf


    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?:

    Bij mijn vriendje blijven.

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?:

    Vragen hoe zij zou reageren als hij mij leuker zou vinden. In iedergeval met haar erover praten.

    3. Tom of Bill?:

    Bill

    4. Gustav of Georg?:

    Gustav

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?:

    Eerst vragen of het echt niet met 3 personen mag. En anders eerlijk loten.

    6. Tokiohotel fan?:

    Jazeker

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je?

    Ze uitleggen wat ik in hem zie en luisteren waarom ze hem niet mogen. Maar ze moeten niet denken dat ik hem dump!


    Think before you act.

    Naam of bijnaam; Ilse, bijnamen Silver of EsLi

    Leeftijd; 18

    Kleur haar; Bruin

    Kleur ogen; Blauw

    Styl; Hip :P



    1. Stel: Jij hebt een ontzettend lief vriendje, maar komt erachter dat Tom een oog op je heeft, en geeft dat gewoon toe. Wat doe jij?: Dat ligt eraan hoe goed de relatie tussen mij en mijn vriend is. Als het een goede relatie is blijf ik bij die vriend

    2.Stel: Jij en je Bestevriendin zijn samen smoor op Bill. Wat blijkt, vind Bill jou much leuker dan jou bestevriendin. Hoe pak jij dit aan?: Ik zou eerlijk tegen haar zijn, als ze een echte vriendin is gunt ze me dat. Zou ik bij haar ook doen

    3. Tom of Bill?: Bill

    4. Gustav of Georg?: Georg

    5.Stel: Jij hebt een meet&greet gewonnen voor tokiohotel en mag maar 1 persoon meenemen. Je hebt toevallig 2 vriendinnen die ook hartstikke fan zijn. Hoe pak je dit aan?: Loten tussen hen

    6. Tokiohotel fan?: Duh!

    7.Stel: Jij hebt met 1 van TH, en neemt hem mee naar huis om hem voortestellen aan je ouders. Maar ze blijken hem niks te vinden, en hebben liever dat je niet met hem om gaat. Wat doe je? Ik blijf gewoon met hem omgaan. Jammer dan dat mijn ouders hem niet mogen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg