• Wees eens lief en vertel me alles wat je daarvan weet :9~

    Waaant, ik heb donderdag een geschiedenispresentatie en ik moet die headbangende -ik vind het leuk om aan mijn sikje te trekken- ventje eens iets laten zien :Y)

    Dus, wees lief en help mij!

    Helpen = koekje.
    -zet doos neer als lokaas-
    [/wel zelfbediening, dúh]

    <3

    Lol, wij hebben een emancipatielapje thuis, van tupperware. Daarmee kunnen vrouwen flessen en alles openen ZONDER hulp van mannen :Y)
    Ghehe.


    Your make-up is terrible

    -wil graag koekje maar weet niets over emancipatie (cat)-


    Hope goes lost but never dies.

    Wiki zegt:
    Emancipatie is het streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijkere maatschappelijke verhoudingen. Ook wordt wel bedoeld de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet. De term wordt dikwijls gebruikt als specifiek vrouwenemancipatie wordt bedoeld, maar geldt bijvoorbeeld ook voor de emancipatie van Afro-Amerikanen, waarvoor voorvechters als Martin Luther King hebben gestreden, en voor de strijd voor gelijkberechtiging van de katholieken in Nederland, inclusief de restauratie van de bisdommen en het herstel van de bisschoppelijke hiërarchie

    heilige wiki, dankje...

    can i have a cookie now?(A)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Dat is dat ik ervoor ga zorgen dat jij goed slaapt zonder een man? c:

    -neemt koekje en rent weg-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet alleen, dat emancipatie oa geld met dat vrouwen ook gaan werken, en niet alleen thuis zitten
    -jat 3 koekjes voor het nadenken-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ Assassin
    Hahah xd
    Zal ik hem dát dan vertellen? :3

    @ Cantage
    Hmm... oké dan, omdat ik in zo'n goede bui ben (krul)

    @ KOMMxNOISE
    jazeker mag je dat! Echt bedankt! <3
    [/was zelf te lui xd]

    @ Nicky
    Ah-ha! Dat ga ik ook vertellen. haha.
    Niet wegrennen! -emo-

    Ik ben juist bezig in geschiedenis met de emancipatie van de vrouw :'D We beginnen met de middeleeuwen en nu zitten we aan de jaren '80 dacht ik. Het is niet zoveel, maar het is iets?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    @ Assassin
    Hahah xd
    Zal ik hem dát dan vertellen? :3


    Hahaha, ja, moet je zeker doen.


    Your make-up is terrible