• Heb jij vrienden in je school die een jaar jonger dan je zijn of niet?? En je moet ze echt wel als vrienden rekenen he dus niet goede kennisen of zo, of waar je soms is mee praat maar echt vrienden.
    Of van een paar jaar ouder of zo?? En zo jah hoeveel??

    Want bij mij op school is misschien 1/4 van de leerlingen van het eerste middelbaar(ik zit in het tweede en het eerste en tweede zitten in een andere school dan het derde, vierde, vijfde en zesde) bevriend met die van het tweede, eigenlijk vrij weinig vind ik maar jah

    Hoe zit dat bij jullie??

    Ik zelf heb 1 mensje van een jaar jonger dan ik als een van mijn vrienden kan aan rekenen xD, erg he maar 1


    Live life limitless.

    ik ga met 2 mensen die 1 jaar jonger zijn om,
    en de rest is allemaal ouder, ik zit in de 3e maar hoor in de 2e, ben vroege leerling dus :P


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een vriendin van mij (school dan) is 1 jaar jonger. Maar ze zit wel in dezelfde klas:P


    I am an idiot, I move.

    Ik heb toch wel veel mensen die jonger zijn, veel die even oud zijn, maar meer die ouder zijn dan mij >< De meeste studeren al, dus zie ik ze niet veel meer =( && owk wel mensjes van het 6e ^^ [zit dus in het 5e =)]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1 tje maar..xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    nop.


    I see sunset in your eyes

    mariëlle 3 jaar ouder en Nikki 2 jaar jonger :P


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    uhhm ik heb er geloof ik wel wat xD.. geen zin om ze te tellen xD.


    Nvt

    2 jaar geleden had ik een goede vriendin die één jaar hoger deed, en was blijven zitten. Ze is dus 2 jaar ouder dan ik.

    Het jaar daarna kreeg ik een vriendin uit de eerste, hoewel ik zelf tweede klasser was, dat duurde niet zo lang, en daarna ging ik veel praten met klasgenoten van haar. Als ik die tegen kom maak ik nogsteeds een babbeltje met hen :)

    jah ik ga met 2 meisjes uit de brugklas om,, dat verschilt wel wat meer als 2 jaar maargoed XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik ga met iemand om die is 3 jaar jonger als ik. Die begint nu net te puberen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik dacht echt dat dit topic dood ging zijn niet dus, en er zijn er toch wel een deel die dat hebben 10 mensen + mij = 11 mensen :Y)


    Live life limitless.

    Mijn vriendje is 3 jaar ouder, maar dat is het wel zo'n beetje.


    Mew <3

    ik ben 'close' als in héle goeie vrienden met 3 mensen die 1 jaar ouder zijn en men beste vriendin heeft een beste vriend die 1 jaar jonger is so


    I'm staying myself tonight

    Mijn vriendje is 3 jaar ouder, maar dat is het wel zo'n beetje.


    Maar dat is ook wel je liefje he, maar niet erg natuurlijk


    Live life limitless.

    ja, die 1 jaar ouder zijn, ik denk 5 vrienden ofzo


    Keep calm and love Zayn Malik =)