• je wint een meet&greet vn TH xD
    En je mag nog 1 persoon meenemen xD
    Zouden jullie dan meteen wetn wie je moet meenemen?:o
    En hoe zouden jullie reageren? xD


    Nja ik zou dus egtg gn idee hebben wie ik dn moet meenemen xD gaat dn tussen zowat mn beste vriendin -waardoor ik thfan bn gworde- of mn tweelingzus:o

    Nja en reageren, hmm wss heel druk en hyper ofzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Damn 0___o hard one.

    Ik zou ut eerst al die huppels invrijven op school die ook fan zijn (lol)
    En dan neem ik me BFFL mee die oowk fan is want maar 1 vriendin van me die hier in de buurt woont is fan ;)


    when words fail, music speaks.

    Ik zou Robin meenemen


    Think before you act.

    ow da bij mij heel simpel ik neem Candy mee men bf!(H) en ik zou zo reageren: omg omg OMG:O wa moet ik zeggen?? AAA MA,PA CANDY TH TH TH OHMFG CANDY WIJ GAAN TH ZIEN OMG TOM TOM AAAHH EN DIE ANDER 3 OMG IK GA AAAAAAAA WA MOET IK ZEGGEN OMG WAS DA WOORD WEER INT DUITS EUH*zoekt in de woordenboekl* OWJAH DAATTEE AAA NI VERGETEN!!

    zo 'rustig' zou ik reagere!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gna..ofwel neem ik mijn naamgenoot mee ^^ ofwel Alison, vermits sarah al een meet&greet heeft gehad met hun.
    <3

    Maar ik zal die kans nooit hebben denk ik ):


    -

    ik zou mijn BF meenemen en wij ebben al ongelofelijk veel gefantaseerd over een meet 'nd greet met hun
    das natuurlijk in een melige bui en ik eb zo een Duits woordenboek maar ik en Anouk (BF) noemen het een Duits sexboek vermits er tekeningen in staan van een blote man en vrouw, ik zou da boekske meedoen en de raarste vragen aan Gustav stellen die in da boekske staan.