• Nou, het voelt al haat. Maar het zijn beroemdheden, dus hoe kan dat? Ik heb het over Selena Gomez en Avril Lavinge. Ik kan hun op de een of andere manier beide niet uitstaan. Als ik hun op tv zien verschijnen zoek ik zo snel mogelijk de afstandsbediening. Als ze in een tijdschrift staan knip ik hun gezichten kapot of teken ik een snor op hun gezicht. Mijn vriendinnen zijn zowat allemaal gek op hun beide, dus voor hun is het vervelend als ze over Selena of Avril praten en ik een pijnlijke opmerking maak. Waarom haat ik hun? Ik word zo gek van mezelf. x'd

    Heeft iemand dat ook met een beroemdheid?


    All this dampness is damp.

    Dat heb ik met de jonas brothers en miley cyrus.

    k haat bushido&britney spears,wrm weet k ook niet


    If you believe in yourself anything is possible

    ik haat al ie nieuwlingetjes. Selena, justin, jonas brothers, miley. OMG kan het niet uitstaan.;p


    Live life like a raver.

    Hmm, heb ik met Beyoncé, terwijl ze niet eens slecht zingt en ook niet arrogant is. Oja, ik heb dat ook met Justin Beaver, maar die zingt wel slecht en is arrogant. :] -mening.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 20:16 ]


    Alis volat propriis.

    Dat heb ik met:
    Selena Gomes, Lady gaga,Tokio Hotel, Britney Spears, Cinema Bizarre en allemaal van zulke bands&Sterren.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 20:21 ]


    Smiling but close to tears.

    Heb ik met Tokio Hotel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, al die Disney sterretjes vind ik idd ook irritant. Maar ze hebben, hoe dan ook, wel veel talent.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lady Gaga==


    Get outta my head!

    Ik heb het ook. Voornamelijk bij van die commerciële (brol)muzikanten, zoals Miley Cyrus, Selena Gomez, Demi Lovato, Jonas Brothers, Justin Bieber, Milc Inc, ...
    En dan ook bij zovan die mannen (die bekend geraken door seksistische liedjes en clips), zoals Usher, 50cent, Akon, David Guetta, ...
    Nuja, het is niet dat ik hun haat. Ik ken ze namelijk niet persoonlijk, dus daarom vind ik haat wel een groot woord. Maar net zoals jij vermijd ik ze op de televisie/radio enzo. (:

    Edit: En oh oh oh! Lady Gaga! Haar nog het meest, denk ik! Ze is echt verschrikkelijk! ;o

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 20:19 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Justin Bibber.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Flynn schreef:
    Heb ik met Tokio Hotel.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Justin bieber en Miley cyrus en tokio hotel.
    Ze irriteren me gewoon een beetje :).


    Love is the movement <3

    Justin Pieper! Daar heb ik zóó'n haat aan :o Mijn mening!


    One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else...

    Flynn schreef:
    Heb ik met Tokio Hotel.


    The way we live, is the way we die

    Dat heb ik met ; Selena Gomes en Lady gaga


    it's true; i love you.