• Gisteren hadden 2 zusjes (TH fans) zelfmoord gepleegd omdat ze erachter zijn gekomen op myspace,Dat er een nep Tom en Bill kaulit met hun levens speelden.De 2 usjes geloofden eerst dat het de echte zijn,Maar daarna zeiden de nep tom en bill dat ze een grapje maakten,Waardoor dat de fans echt pijn had gedaan.Vandaar dat ze zelfmoord hadden gepleegd. :(


    Je mpp moeder swaa

    Smenkie schreef:
    (...)
    Mel toch dat zei ik hoor.
    En trouwens ik zei geloof niet iedereen.
    Ik zei kijk uit met wat je doet enzo.


    Ja Mama (A)


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Omdat 'mensen' hier mij niet met rust willen laten! en jij doet sogenaamd alsof je alles weet met je advies!

    Als je een topic opent moet je er rekening mee houden dat niet iedereen reageert zoals jij wilt. Als de reacties je niet bevallen, laat het topic sluiten of negeer die mensen verder. En ik heb even op de andere pagina's gekeken, en ik denk dat het voornamelijk je eigen schuld is dat je die reacties krijgt. Plots 'Ik ga zelfmoord plegen!' zeggen komt inderdaad over als aandachttrekkerij.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 16:20 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Omdat 'mensen' hier mij niet met rust willen laten! en jij doet sogenaamd alsof je alles weet met je advies!


    Maar je plaats toch zelf die reactie. Dan reageren mensen op die dingen weet je..


    SLOAN.

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Omdat 'mensen' hier mij niet met rust willen laten! en jij doet sogenaamd alsof je alles weet met je advies!

    Jij roept ineens uit het niets dat je zelfmoord wilt plegen. Dan kun je verwachten dat daar reacties op komen. En dan wil je nu ineens rust? Begin dan ten eerste niet om aandacht te vragen, dan had je nu ook geen discussie op gang gebracht. ;_; AANDACHTTREKKER.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Als je een topic opent moet je er rekening mee houden dat niet iedereen reageert zoals jij wilt. Als de reacties je niet bevallen, laat het topic sluiten of negeer die mensen verder.


    Kan een moderator of een bemidelaar deze topic slotten? want ik word moe.


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Kan een moderator of een bemidelaar deze topic slotten? want ik word moe.

    Alleen moderators kunnen dat en dan moet je op het meldknopje drukken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Kan een moderator of een bemidelaar deze topic slotten? want ik word moe.

    Stuur een berichtje naar een moderator, en vraag of ze het willen sluiten. x-x

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 16:21 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Kan een moderator of een bemidelaar deze topic slotten? want ik word moe.

    Ha! Precies wat ik me ook afvroeg, kan Rosario deze niet ook sluiten?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Slotje!