• Ik heb zostraks voor mijn paardrijles te horen gekregen dat mijn verzorgpony(die ik al 4 jaar verzorg)verkocht gaat worden wegens geldproblemen van mijn paardrijinstructrice. Drie van de negen paarden gaan verkocht worden en net daar zit mijn schatje bij. Dus ik had tijdens het rijden helemaal tranen in mijn ogen enzo en na de les kwam mijn instructrice naar me toe en zei dat mijn ouders mijn verzorgpony over willen kopen. Dus ik was helemaal blij naar huis gegaan en toen belde mijn moeder op dat ze al een paar weken wist dat mijn verzorgpony verkocht zou moeten worden en dat ze al vanalles aan het regelen was en ze blijft waarschijnlijk nu staan waar alle paarden nu nog staan en ik ben ze zo dankbaar :D
    -Wanneer het gaat gebeuren weet ik nog niet..
    Maar ik vind het trouwens ook echt vréselijk voor mijn instructrice en haar gezin want de geldproblemen zijn zo erg geworden dat ze binnen 2 maanden hun huis uit moeten..
    Je bent een schat als je dit hebt gelezen want ik moest dit even kwijt :]
    Wat is het mooiste wat je ouders ooit voor je hebben gedaan?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 13:31 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    JamiieStar schreef:
    Wauwww ;3 dat is wel echt zooo lief van je ouders he! Je mag ze inderdaad wel echt eeuwig dankbaar zijn ^^! En wel echt ontzettend erg voor je instructrice ;o.
    En het liefste wat mijn ouders ooit gedaan hebben, waar ik ze eeuwig dankbaar voor ben, is toestemming geven dat ik van de ouders van één van mijn beste vriendinnen en van die vriendin zelf een paard kreeg.. Ik verzorgde haar ook al zo'n 4 jaar en ik heb haar toen voor mijn 17e verjaardag gekregen. <3

    aaah dat is super lief <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Gaaf.

    Bij mij is dat dat ze ene paard voor me hebben gekocht. En dat is echt een schatje en wil ahar nooit meer kwijt!


    behind very angel is a demon

    Highway schreef:
    Ahw dat is echt vet lief van je ouders!


    Only losers can act the way you do

    Aaw! Wat lief van je ouders!!
    Wat het liefste is wat ze voor mij doen? Nou, me vader bijvoorbeeld is niet mijn echte vader ben ik achter gekomen. Maar hij heeft me geadopteerd en is met mijn moeder getrouwd toen ik nog een baby was. Het liefste ever vind ik dat hij me altijd heeft behandeld alsof ik zijn èchte dochter was. Hij heeft nooit mijn zusje [die wel biologisch zijn kind is] voor getrokken. En heeft me altijd met alles behandeld als zijn dochter. Ik denk dat ik mede daardoor geen andere vader kan voorstellen. Hij ìs gewoon mijn persoonlijke vla flip <3


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Dat is echt lief van ze!

    Dat mijn moeder me al negen maanden in haar buik heeft laten dragen vind ik al goed genoeg. :3


    All this dampness is damp.

    Aahw zo vet van je ouders!
    Alleen jammer dat ze hem moeten (njaa niet moeten) kopen omdat die familie in geldproblemen zit. Waar gaan ze heen dan, weten ze dat al?
    Ik vind het echt sneu voor ze:(

    Und mijn ouders hebben zo iets nog nooit gedaan, maar ach, ze zijn wel lief :) (en dat dat uit mijn mond komt is een wonder xD)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    NINAxNOISE schreef:
    (...)
    aaah dat is super lief <3


    klopt <3. En ik ben ze daar ook nog steeds dankbaar voor ;d. Maar ik vind het echt zooo leuk voor je, echt! ;d <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wow, op zo'n ouders moet je trots zijn! Echt zo ongelooflijk fantastisch, wat ze gedaan hebben. Ik krijg bijna tranen in mijn ogen. :'3
    En mijn mama, die's gewoon fantastisch, maar die heeft nog nooit een pony of zo voor mij gekocht, haha. Ik ben daar gewoon goede vrienden mee. Da's het belangrijkste. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Me eindelijk de samsung star voor me 19de verjaardag geven<3

    Wauw, dat vind ik écht heel lief van je ouders. Die crisis doet helaas meer dan we willen. Het liefste dat mijn ouders ooit voor me gedaan hebben..? Er voor me zijn, maar dat zijn ze altijd :)


    Life is hard and then we die

    Springbreak schreef:
    Wauw! Dat is echt vreselijk lief van je ouders!

    Uhm ik zou het niet weten? Dat ze me te eten geven?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Envoi schreef:
    Da's kei lief ;o

    JamiieStar schreef:
    klopt <3. En ik ben ze daar ook nog steeds dankbaar voor ;d. Maar ik vind het echt zooo leuk voor je, echt! ;d <3


    hahah ik ben echt zo blij he.. ik zag het al voor me ik hier in Gelderland en mijn schatje ergens aan de andere kant van NL Ö
    aaah gvd ik ben echt zo blij, ik kan een leven zonder mijn lieverd niet voorstellen Ö


    T O K I O H O T E L < 3

    het mooiste wat mijn ouders ooit gedaan hebben, is, denk ik dat ze mijn opleiding betalen -vooropleidingdans- en dat ze mijn treinkaart betalen :3 enzoo :3
    want dat is suuper duur! :3
    maar ze doen vast wel meer moois, maar misschien heb ik dat nu niet door, of besef ik niet x'D