• want ik zit via iemands internetverbinding op internet haha.
    Ik verveelde me en toen ging ik kijken of er iemand onbeveiligd internet had en toen vond ik adsl wi-fi :9~ En om de een of andere reden voel ik me nu best wel een crimineel x3
    Sjalala, all hail de gene die zijn internet niet heeft beveiligd
    _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb 7 netwerken, die niet beveiligd zijn, waar ik op kan ='D Maar ik zit meestal om mijn eigen, wel beveiligde netwerken, behalve als die het niet doen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als het niet beveiligd is is het toch niet crimineel? Dan mag het gewoon :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is gewoon slim van je. _O_

    @ Highway
    noooooou, ik denk niet dat iemand het leuk vind dat hij betaalt, en ik het gebruik :')

    @Annissa
    I know :9~ maar het knaagt aan mn geweten haha x3 - ja oke dat ook niet. maar dalijk is het illegaal ofzo? o-o strafbaaaaar :9~-

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 22:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hhahaha


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hmm ja, volgens mij is dat wel illegaal ofzo. Maar hee, dan moeten die mensen t maar beveiligen, vind ik :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Hmm ja, volgens mij is dat wel illegaal ofzo. Maar hee, dan moeten die mensen t maar beveiligen, vind ik :Y)

    Echt he :Y)
    Als die persoon dalijk voor de deur staat ofzo zeg ik gewoon 'moet je maar beveiligen fzo' tenzij het een agent is ofzo. Dan ga ik aan zn voeten hangen en smeken of hij me niet de cel in wil gooien. Oo


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Echt he :Y)
    Als die persoon dalijk voor de deur staat ofzo zeg ik gewoon 'moet je maar beveiligen fzo' tenzij het een agent is ofzo. Dan ga ik aan zn voeten hangen en smeken of hij me niet de cel in wil gooien. Oo

    pak jij dan rechterbeen? Dan ga ik aan zijn linkerbeen hangen :Y) Samen staan we sterk! ;D

    Ohgosh, dat doe ik ook altijd. Ik woon tegen het huis van de buren. En soms heb ik gewoon meer verbinding met hun internetverbinding dan met de onze. Gelukkig weet ik het wachtwoord ook. Ik probeerde maar wat en het was juist. (;


    People change like the seasons - J. Cole

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    pak jij dan rechterbeen? Dan ga ik aan zijn linkerbeen hangen :Y) Samen staan we sterk! ;D

    Dan kunnen we hem neerhalen en eisen dat ie voor ons allebei gratis internetverbinding zorgt en dat we hem anders in zn nakie op straat zetten, vastgebonden aan een boom :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    UNCOMMON schreef:
    Dat is gewoon slim van je. _O_


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dan kunnen we hem neerhalen en eisen dat ie voor ons allebei gratis internetverbinding zorgt en dat we hem anders in zn nakie op straat zetten, vastgebonden aan een boom :3
    Ja!
    En dan dan dan dan.... ja, goed van je!
    _O_

    doe ik altijd als ik op visite ben:P


    love is in the air... but i can't fly

    UNCOMMON schreef:
    Hmm ja, volgens mij is dat wel illegaal ofzo. Maar hee, dan moeten die mensen t maar beveiligen, vind ik :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het dus niet grappig. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:23 ]


    Only losers can act the way you do