• haaaaaj.. Nou kijk, ik mag zelf weten of ik een beugel mag ja of nee.
    Aan de ene kant wil ik wel (jaaaaa, ik ben dom. (krul) Want ik heb een spitse gebit. Maar meeste mensen vragen ook weer aan mij, heb je een beugel gehad jij hebt mooie tanden. Maar nee, ik heb geen beugel gehad. Dus als ik een beugel neem kunnen ze mijn gebit dus ronder maken, en daardoor krijg ik een mooie lach? Maar ik vind mijn lach dus wel heel normaal, het is niet lelijk ofzo. En ik heb onder een spleetje niet zo groot ofzo. maar ik had dus een paar jaar geleden ook spleetje boven gahd maar die dicht gegroeid Maarja.. Zou ik doen ja of nee?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:07 ]


    The way we live, is the way we die

    Als je tanden er beter van worden, is het beste een beugel te nemen. Ja het doet soms pijn, maar als-ie er dan uit is ben je superblij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ceren doe gewoon (:.
    Voordat je het weet ben je er al vanaf. Ik haat beugels heb er zelf ook een. 24-05-10 gaat hij eraf :'DDD. YAAAAY!,
    Voordeel: Mooie tandjes.
    Nadeel: Je wordt er op een gegeven moment hartsikke zat, pijn, moeilijk eten.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 12:18 ]

    Het ligt eraan of het echt nodig is. Ik mag ook kiezen, maar ik doe het niet, omdat het gewoon niet nodig is, alleen voor cosmetische redenen, niet voor medische redenen. Ik heb een kleine overbeet en een scheve tand onder, maar dat boeit me niet echt, ik heb er geen last van. Als je er echt last van hebt, zou ik het wel doen, maar anders niet.


    Destroy what destroys you.

    als ik jou was zou ik het niet doen, want eerst moeten ze naar naar hun plek worden gezet, daarna moet je ook nog tot je 21ste een nachtbeugel dragen omdat ze anders weer naar hun oude stand gaan, en je zeg net zelf ook al dat ze redelijk goed staan ofz? dus waarom zou je het dan doen vraag ik me af:P


    Nvt

    Het is je eigen beslissing, maar ik heb zelf ook die keuze gekregen, en ben voor nee gegaan :].
    Mijn persoonlijke mening is dat ik al die natuurlijke spleetjes mooi vindt :].
    [No offense voor de mensen die een beugel hebben/hadden ofcourse :'d]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nou als jij denkt dat je gebit nog mooier kan, waarom niet? En als je twijfelt moet je het niet doen ;D


    I don't need words to feel those lips.

    HAMBURGERR schreef:
    (...)

    ik heb ook gevraagt hoelang, ze zeiden een jaartje.


    Een jaartje? ;o
    Ach ja, maar ik zie het al voor me

    Ceren met een beugel,
    haha sorry, :Y)

    eigenlijk maakt het niks uit vroeger was een beugel stom nu niet meer. het is nu zelfs leuk!
    dus als je een beetje mee wil gaan in de mode moet je het doen!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik had ook een spleetje, is ook weggegaan - gelukkig- en mensen vinden ook dat ik mooie tanden heb, en ik heb ook geen beugel gehad, juist zou ik mijn hoektanden wacht naar achter willen.
    - nou ik zou het niet doen als ik van jou was, misschien verandert het nog naarmate de jaren net zoals het spleetje


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hm eerlijk gezegt zou ik pas echt kunnen oordelen als ik weet hoe je tanden eruit zien. Maar ik zou het zelf wel doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had ook best mooie tanden, maar ik heb toch een beugel genomen. Je tanden kunnen altijd nog mooier worden...


    .

    Ik zou het niet doen,je tanden staan toch recht. En valt het eigenlijk echt op dat je gebit niet rond is?
    Ik heb zelf een beugel om mijn bovengebit(kaak) breder te maken maar daar gaan mijn tanden recht van staan.


    Everyone smiles in the same language.

    Dat heb ik ook en ik heb 2 jaar geleden besloten er geen te dragen omdat het ook niet echt nodig was en mijn tanden staan nog steeds mooi, maar niet perfect. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van dus ik raad je aan van het wel te doen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Highway schreef:
    Ik zou het niet doen. Als je er nu al tevreden mee bent, waarom zou je het dan doen?