• Gisteren had ik al een klaagtopic over mijn broer en zijn vrienden die de tuin in beslag hadden genomen en ik was toen heel zielig. Ohmygosh, en toen ging mijn broer met de twee vrienden en een vriendin die er al waren boodschappen doen en toen kwam een andere vriend. Heb ik een uur met die jongen in de tuin gezeten. Niet zo erg, zou je denken. Behalven dat ik fucking lang verliefd op hem ben geweest. Nu niet meer en het was wel gezellig, maar ik ging toch een beetje dood ;D

    But anyway, vandaag is die broer dus jarig en zijn al die mensen er weer. Dus ik heb gewoon echt geen zin om daarbij te gaan zitten en ga nu dus maar een verslag maken, binnen... terwijl het buiten hartstikke lekker weer is.
    GRMBL ><

    Wat ben ik stiekem toch weer zielig :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Poele!


    Life is hard and then we die

    Arme jij (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ach, nou je kan met een vriend of vriendin afspreken om lekker te wandelen door de buurt of naar het park te gaan ofzo. Of je kan zelf ook gaan. Hebben jullie een voor en achtertuin? Kies dan de tuin waar je broer en zijn vrienden niet zijn.

    Succes ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet thuis blijven omdat mijn broer jarig is (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    1) ik kom naar je toe
    2) ik kom naar je toe en we jagen ze weg
    3) ik kom naar je toe en we jagen ze niet weg maar gaan er bij zitten, zonnen.
    4) ik kom niet naar je toe, maar ga wel met jou gben (cat)

    Ik stem voor 2 ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Arme jij! ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik kom eraan schatje! ;D

    Arme jij ;[


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.