• HAAL HEM WEG!
    Hij is zo eng en zo groot en ik durf er niet bij in de buurt te komen.
    Ik ben doodsbang O.O

    Wie wil mijn reddende engel zijn? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg! Op Vakantie in Frankrijk was er ook 'ns een mega weps o_o Die was echt huuuuge! Net 'zo'n gemuteerde wesp brrr.. Ik kan je niet helpen ;p Ik heb zo'n grootste hekel aan die dingen :/ Ieks


    "I shut my eyes in order to see.'

    IK IK (A)
    -superheldenmove-

    -haalt een pot en zet over de wesp heen- (krul) Er zat eens een wesp in mijn haar en ik had het niet door x3 en die Duitsers maar tegen me schreeuwen en wist echt niet wat ze bedoelde x3 Maar ik schrok me wel dood toen ik hem er uithaalde :"X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sutherland schreef:
    Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sutherland schreef:
    Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:


    vorig jaar had ik ook een huge wesp op me kamer.. maarja wat wil je als je dag ervoor een beginnende wespennest onder de dakpannen hebt ontdekt vergif hebt ingespoten. Heb zelf het idee dat het de koningin was :S Moet ook allemaal net mij weer overkomen :$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dood Slaan! :Y)


    When words fail music speaks

    Hihi, ik zou gillend rondjes gaan rennen. Misschien gaat 'ie dan wel weg? x]

    Krant + rechterarm = bingo.

    *Tenzij je linkshandig bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    veel succes met weghalen,maar k ben je redende engel niet


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik zou echt mijn kamer uitgerend zijn + deur dicht zodat ie niet ergens anders gaat. Ik haat die dingen, bah.


    Everything has beauty, but not everyone sees it.

    Gewoon raam open zetten ;)

    Ewhhh O.O, bij zulke situaties is mijn vader mijn reddende engel(krul)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 18:10 ]

    Dat ik laatst. Mijn vader heeft hem weg moeten halen :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.