• ... toen je dronken was??

    Ik heb een keer tegen een wildvreemde man gezegt hoeveel ik van hem hield, en hoeveel hij voor mij betekende. En ik wordt dan zo melig, dat ik dan gewoon bijna niet van de straat te vegen ben:Y)


    Maar wat zijn jullie ergste, leukste, grappigste, doeloze, domste, vertelmijwat verhalen toen jullie dronken waren??

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 1:37 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Toen ik dronken was.. Hmm tegen iedereen praten, ook al kende ik ze eigenlijk niet.. En ik ging allemaal onzin dingen vertellen xd en toen ik naar huis ging stond mn fiets 2 meter bij me vandaan en ik had deze al van slot gehaald en toen zat ik allemaal 'Ohnee! Dadelijk wordt mijn fiets gejatt!' en toen lagen mijn beste vriendin en ik helemaaal in een deuk ;p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Toen ik dronken was.. hadden ze me overhaald mee te doen aan spin the bottle. En toen heb ik met jongens en met enkele meisjes gekust - bah.
    Toen ze me dat de volgende dag vertelden - Ik was het vergeten, zo dronken was ik -, kon ik wel door de grond gaan. Dit was zoo niet mij.
    En het ergste van al. Een van die meisjes was dus lesbisch en die was zoiets als verliefd op mij. En elke keer toen we weer uitgingen probeerde ze meer weer dronken te voeren. Maar dat is haar nooit meer gelukt. En dan heb ik haar ook verteld dat die avond een hele grote fout was, ik 100% hetero was en ze haar aandacht beter aan andere meisjes kon richten.
    Dus sindsdien drink ik nooit meer zo veel!
    En ik heb gebroken met die vriendenkring. Want die was echt niet goed voor mij!


    Nu wil ik dat alles allemaal opnieuw vergeten.

    Ik ben nog nooit dronken geweest. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    Ik ben nog nooit dronken geweest. (krul)


    Hahha, houden zo!
    Want eerlijk.. ik vind er niets leuks aan D:
    En de volgende dag ben je dan zo ziek!!

    Iets echt erg heb ik nog niet gedaan. (cat)

    Maar toen ik dronken was moest iedereens superhard met mij lachen omdat ik in een zwembad was gevallen en heel de tijd zei 'Mijn papa gaat mij vermoorden.' (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik word enorm druk als ik alcohol op heb (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik drink niet, en ben dus ook nooit dronken geweest.


    The way we live, is the way we die

    Ik ben nog nooit dronken geweest, maar als ik dat óóit word.
    ojonge dat wil je dan niet weten.
    Want ik zeg soms al tegen wildvreemde 'Ik hou van je.' terwijl ik dan nog gewoon nuchter ben. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb email adressen verzameld van random mensen die op dezelfde camping stonden. :']
    Tja, ik kwam er pas achter toen ze me toevoegden op msn. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben nog nooit dronken geweest en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren want ik ben tegen alcohol.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben wel eens heel dronken geweest, Begon ik met taart in een vriendin haar gezicht te gooien, en als me vriendje er is, word ik heeel klef x) - Vind hij niet erg, heeft ie voordeel mee! Haha.x] -


    Sometimes it's best not to care.

    Even terugdenken. Ik was voor het eerst volgensmij dronken in Spanje. En oja, toen ging ik s'avonds heel melig doen met een aantal andere Nederlanders daar. We gingen mensen aanranden xd en ik verzoop samen met een jongen bijna in het zwembad omdat hij daarin werd geduwd en me meetrok.
    en ik ben een keer dronken geweest in Iran met mn neef en toen wouden mn oma en tante ons er niet meer inlaten omdat ze dachten dat we vreemden waren -want we stonden om 3 uur s'ochtends voor de deur te schreeuwen- en toen er een zwerver langsliep heb ik -volgens mijn neef- zijn sjaal gejat en die toen in de riool gedouwd. En toen moesten we samen op straat slapen. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Rose
    HAHAHAHAHA.

    ON: ik ben nog nooit dronken geweest, maar ik heb dat niet nodig. Met een paar gekken om me heen - die wel dronken zijn - kan ik het best gezellig hebben, haha.
    Maar ik haat het als mensen echt kut zijn als ze dronken zijn. Zoals dat ze je heel erg gaan aanraken, dingen tegen je zeggen die je liever niet wil horen.. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    @Rose
    HAHAHAHAHA.

    ON: ik ben nog nooit dronken geweest, maar ik heb dat niet nodig. Met een paar gekken om me heen - die wel dronken zijn - kan ik het best gezellig hebben, haha.
    Maar ik haat het als mensen echt kut zijn als ze dronken zijn. Zoals dat ze je heel erg gaan aanraken, dingen tegen je zeggen die je liever niet wil horen.. (krul)

    D: ik wist echt niet meer wat ik gedaan had de dag erna, alleen dat ik een enorme koppijn had. Ik weet het alleen nog maar door een filmpje dat een van die nederlanders gemaakt had, en door mn neef. Wie weet wat ik nog meer gedaan had o-o
    en dan wil je niet bij mij zijn als ik dronken ben, want ik rand mensen aan (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 11:41 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Met nieuwjaar was ik zo dronken, dat ik iedereen die ik al eens geizen had op school of een ander fuif drie kussen ging geven en gelukkig nieuwjaar wenste. Sommige hbe ik 3 of zelfs 5 keer gehad ;p . & daarna zijn we met onze groep belletjetrek gaan doen (het was zo ongeveer half3) en op de weg terug naar de party, heeft een jonge waarvan ik wist dat ie al verliefd op me was mij moeten dragen omdat ik niet meer kon lopen ;p . Gelukkig herinner ik het mij nog ongeveer, al is het best een beetje wazig ;p
    tip; drink nooit champagne tussen bier, het komt niet goed. & ikga het zelf nooit meer doen denk 'k ;p (of toch niet tot volgendjaar nieuwjaar ;p )


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."