• Ja, eerst was het de bedoeling dat ze 'Träumer/Love and Death' gingen verfilmen tot clip en daarna 'Für immer Jetzt/Forever Now' maar daar hebben ze vanaf gezien, omdat ze het idee hadden dat 'Dark Side of the sun/Sonnensystem' meer zou aanslaan, aangezien de andere singles van 'HUMANOID' wat geflopt zijn tot de vorigen die ze achtergebracht hebben (Geen verder commentaar over graag, tis gewoon een feit, had het ook graag anders gehad :Y)). 'Dark Side of the Sun' zou volgend 'kenners' namelijk hét engelse nummer worden wat wel een hit zou worden, vandaar die keuze..

    Maar... stiekem vind ik het toch spijtig. Ik heb veel liever een clipje van 'Träumer' & 'Für Immer Jetzt' :Y). Wie is het mij mij eens? Of bij welk liedje zouden jullie graag een clip willen?


    Wie du mir, so ich dir.

    ik zou wel graag een clip bij darkside of the sun/sonnesytem willen zien maar ook wel graag bij für immer jetzt :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik wil That Day <3 Gahah. Maar dat slaagt niet echt aan volgens mij :'D Maar eigenlijk vind ik Darkside Of The Sun wel een goede keuze.


    Some people make the world special just by being in it

    Louisiana schreef:
    Ik zou wel een clip willen zien van: That day.
    aangezien dat een van mijn favo's is.
    maar Dark side of the Sun vind ik ook niet erg.

    Oehh, ik ben niet de enigste voor That Day.(nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Maakt mij helemaal niet uit, ik ben blij dat ze een clip maken (:

    KirstenSnaps schreef:
    Ja, eerst was het de bedoeling dat ze 'Träumer/Love and Death' gingen verfilmen tot clip en daarna 'Für immer Jetzt/Forever Now' maar daar hebben ze vanaf gezien,


    oh my, dat wist ik helemaal niet:O -voelt zich slecht-

    Ik wil für immer jetzt/forever now, pain of love/kampf der liebe & phantomrider/geisterfahrer xD..

    maar ach, met darkside of the sun kan ik ook wel leven:D(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het maakt mij niet zoveel uit, ik vind het alle drie wel leuke nummers ^^


    Life is hard and then we die

    That day of giesterfahrer/phantomrider, dat zou wel geweldig zijn.
    Maar deze vind ik ook niet slecht, ben benieuwd. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou wel graag een clip willen zien bij 'Hunde' xD Maar bij Love&Death & Kampf Der Liebe ook. Ö maar ik ben wel benieuwd naar deze clip. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zou eigenlijk wel hey you, of hey du als clip willen zien. Lekker Rocky, lekker opstandig. Ik denk dat dat aanslaat.


    The grass is not always greener on the other side

    Ik zouu het liever bij Traumer willen ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Geisterfahrer, Für Immer Jetzt, Zoom, of Sonnensystem. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    vr my maakt het eigelijk ni uit ik vind ze allemaal goed genoeg

    Ik zou graag het clipje van Phantomrider willen, dat vind ik echt prachtig!


    One Day you'll remember me...

    Ik wil Für Immer Jetzt en Geisterfahrer als clip! :') <3

    FIJ is wel duidelijk waarom en verder is Geisterfahrer gewoon zó mooi. :3

    Oeh en Screamin' en That Day! O_O