• Ja, eerst was het de bedoeling dat ze 'Träumer/Love and Death' gingen verfilmen tot clip en daarna 'Für immer Jetzt/Forever Now' maar daar hebben ze vanaf gezien, omdat ze het idee hadden dat 'Dark Side of the sun/Sonnensystem' meer zou aanslaan, aangezien de andere singles van 'HUMANOID' wat geflopt zijn tot de vorigen die ze achtergebracht hebben (Geen verder commentaar over graag, tis gewoon een feit, had het ook graag anders gehad :Y)). 'Dark Side of the Sun' zou volgend 'kenners' namelijk hét engelse nummer worden wat wel een hit zou worden, vandaar die keuze..

    Maar... stiekem vind ik het toch spijtig. Ik heb veel liever een clipje van 'Träumer' & 'Für Immer Jetzt' :Y). Wie is het mij mij eens? Of bij welk liedje zouden jullie graag een clip willen?


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    Ik wil Für Immer Jetzt en Geisterfahrer als clip! :') <3

    FIJ is wel duidelijk waarom en verder is Geisterfahrer gewoon zó mooi. :3
    Gheheh :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wist niet dat zoveel mensen That Day leuk vonden; _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    Ik wist niet dat zoveel mensen That Day leuk vonden; _O_
    Stiekem bijna iedereen zeker :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou ook wel Hey you/ Hey Du.
    Screamin', Phantomrider en human connect to human vind ik ook wel erg goed.

    En zo nog wel meer waarvan ik weet dat ze geen clips ervan zullen maken(denk ik) omdat die niet aan zouden slaan.

    Geisterfahrer/Phantom rider <3
    Zoom/Zoom into me <3

    én

    Dark side of the sun/Sonnesysteem dus daar ben ik heel blij mee! :9~


    -

    Awh, ik vind het echt jammer dat ze Träumer niet doen, dat zou echt zo mooi worden! =O
    Een clip van That Day lijkt me ook heel mooi, dat nummer is een van mijn favo's. Of Geisterfahrer ^^


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Alysse schreef:
    Ik wil That Day <3 Gahah. Maar dat slaagt niet echt aan volgens mij :'D Maar eigenlijk vind ik Darkside Of The Sun wel een goede keuze.
    7
    Ja, ik zou ook That day willen :D Mwhaha!


    Your Butt is Mine!

    ik ook liever für immer jetzt, of geisterfahrer of that day


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Yeeeeeeey Dark Side Of The Sun vond ik wel de beste keuze voor een videoclip, don't know why. Toen ik hoorde dat ze bij World Behind My Wall een videoclip gingen maken dacht ik "Waarom niet DSOTS?"

    Ik zou In Your Shadow ook wel heel mooi vinden, maar eigenlijk ook wel weer jammer als ze daar een clip bij maken huhu.
    En Für Immer Jetzt, Humanoid en Geisterfahrer natuurlijk ook :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:48 ]


    I Love You

    Ik wil gewoon een clip, welke maakt me niks uit, als ik bill maar zie (:

    Psychic schreef:
    Ik vind alle liedjes mooi, maar ik zou wel een clipje willen van Zoom/Zoom Into Me. Dat brengt toch echt kippenvel bij me. (:

    In your shadow I can shine!
    Vraag me niet waarom ><


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Weetje, ik zou gewoon het meest aangrijpende nummer verder nemen.

    Ik bedoel, Forever Now/Für immer Jetzt. De tekst hier van lijkt volgens mij over de DDR tijd te gaan. (teminste dat dacht ik).

    Love And Death/Träumer zou ook mooi zijn geweest. Van over hun leven wat ze allemaal al mee gemaakt hadden en wat er nu gebeurd. Dat had ik mooi gevonden.

    Geisterfahrer leek me ook een aangrijpend nummer, maar Zoom into me ook.

    Ik hoop dat ze nog een nummer zullen gaan pakken verfilmen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Man, ze moeten ze gewoon allemaal doen!

    Maar ik zal toch zeggen That Day, zoals heel veel mensen al geloof ik. En...

    Humanoid, 't liedje zelf. Ik weet niet waarom, maar vind dat liedje heel mooi(vooral de Duitse versie)

    En Down On You, als ze die uitbrachten, dan ging ik echt dood van geluk, maar dat zal d'r wel niet inzitten...

    Maar eigenlijk gewoon, de hele cd(XD Onmogelijk)

    Vind BTW het clipje eigenlijk niet zo... Jaja, ze zijn heel heet :9~
    Maar toch ben ik niet zo'n fan van dat soort clipjes...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.