• Voor mijn maatschappelijke stage-verslag. Zelfs al heb ik maar 15 van de 20 uur gemaakt en heb ik bij 6 uur niet eens een handtekening staan, lol ;D
    O ja, en we moesten 3 pagina's hebben en ik heb er maar één. Maar wat moet ik er nog bij schrijven?
    "Ja, en er was een hele aardige jongen die voor het licht zorgde. Hij heet Daan, had een sexy hoedje, een toffe tatoeage en Sem was op hem aan het geilen."
    Hihi, die Sem toch (krul)
    Of: "Er was ook een jongen die veels te veel had gezopen en buiten een rondje ging plassen en terwijl iedereen hem geschokt aankeek."
    KABOW!

    I don't care, ik ga nu braaf printen.

    Verslagen zijn stom, right? (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    EUHJ WAIT.
    Ik was niet op hem aan het geilen Dx


    I live for the applause, you will die for it.

    Wel op zijn tatoeage (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    FUCK. Die moet ik ook nog maken :') Goed dat je het zegt :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stiekem ben ik geniaal (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dit topic doet me er aan herinneren dat ik nog een verslag over Anorexia moet inleveren Ö

    OT: Haha stiekem vind ik dat een geniaal verslag :3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 22:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lol, dat heb ik er trouwens maar niet ingezet. Die vent is toch een chagrijnige piemel (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha, als je dat bij de receptie zou moeten inleveren: 'aan de chagrijnige piemel(cat)' zou het dan bij de juiste vent aankomen? (krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Thingies schreef:
    Wel op zijn tatoeage (cat)
    Ja, dat wel D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Verslagen zijn stom ja.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.