• Jha ik wil even weten wat jullie zouden doen. [a]
    De linkerkant van mijn gezicht is een nogal naar de kloote. mischien hebben julie mijn topic gelezen over dat ik een ongeluk heb gehad.
    noujha mijn gezicht is nogsteeds niet geheelt, het is alleen minder opgezwollen de paarse plekken rond mijn oog zijn geel geworden en mijn wang is blauw.
    Nu wil ik eigenlijk gewoon heel graag naar de bar vanafond. omdat ik er al 2 weken neit geweest ben. Iedereen zecht dat ik gewoon moet gaan omdat het eigenlijk wel meevalt.
    ik vind het daarintegen gewoon lelijk en durf darom eignelijk gewoon niet.

    Dus nu wil ik weten wat jullie zouden doen?
    Aangezien iedereen zecht dat ik gewoon moet gaan, ;x maar ik het zelf nog niet weet. en dat zijn alemaal jongens die dat zeggen. dus nu wil ik hetvan meisjes horen, aangzien die meestal wel begrijpen als je gezicht belabbert is, dat je onzeker ben., ;x

    XX.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gewoon gaan. Like, waarom zou je niet? Ja, omdat het lelijk is, maar wat gaat voor; lelijkheid door een ongeluk of fun hebben bij die bar?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het suckt nogal zwaar dat je gezicht verwond is, maar zoals Illuminati ook al zegt: Gewoon gaan.
    Geloof me, anders krijg je spijt dat je niet bent gegaan ö. En als het niet leuk is, kan je altijd nog terug naar huis gaan. :]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik zou persoonlijk niet durven te gaan, maar dat is mijn negatieve zelfbeeld die spreekt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou gewoon gaan, het is toch helemaal niet erg om zo buiten te komen? En als je vrienden zeggen dat het zo erg wel niet is, zal dat ook wel niet zo zijn. Trouwens, je vrienden waarmee je naar die bar gaat, gaan toch niet rot tegen je doen omdat je gezicht een beetje blauw staat? Ze weten heus wel dat je een ongeluk hebt gehad (;


    I'll need a little more luck than a little bit.

    oke nu denk ik wel dat ik ga., ;x
    maar nu realiseer ik me net dat ik geen fiets meer heb aangezien die totellos is.
    en dan moet ik gaan lopen naar huis omdat de randstadrail dan niet meer rijd o.O
    Ik haat aanrijdingen ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''