• Ja! Er zijn veel die vinden dat Amerika TH 'afpakt' maar TH heeft er toch zélf vor gekozen om naar de VS te gaan? Ik vind dat je juist blij moet zijn voor TH. Ze willen in de VS doorbreken, en dat lukt nog aardig. Dat is toch iets geweldigs? Ookal ben ik het nieteens met die Amerikaanse muziekwereld[drugs, ect] voor TH is het een droom die uitkomt, en als ze dan even voor de rest van het jaar moeten stoppen in de EU, dat moet dan maar. Het is wel jammer van Saki, maar volgens mij zat er meer achter dan dat van de Amerikaanse fans ofzo, iets persoonlijks. Maar goed... in de VS zitten ook fans, en je kan natuurlijk niet van hun verwachten dat ze helemaal naar europa komen voor een concert?

    TH komt in 2009 weer. Lekker ruim, kan in Maart zijn, maar ook pas December 2009. Maar goed, over Amerika.. Ik heb er niks op tegen, maar veel fans worden er boos om dat ze nu wat meer bezig zijn met de VS. Eigenlijk hoor je blij voor ze te zijn! Like, het is ze wel gelukt om daar door te breken ;') En Bill zei toch 14 Juni ;'We zullen altijd naar Holland komen als jullie willen..' TH komt heus wel weer es terug hiero ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    TH komt in 2009 weer. Lekker ruim, kan in Maart zijn, maar ook pas December 2009. Maar goed, over Amerika.. Ik heb er niks op tegen, maar veel fans worden er boos om dat ze nu wat meer bezig zijn met de VS. Eigenlijk hoor je blij voor ze te zijn! Like, het is ze wel gelukt om daar door te breken ;') En Bill zei toch 14 Juni ;'We zullen altijd naar Holland komen als jullie willen..' TH komt heus wel weer es terug hiero ;')
    Jep, dát bedoel ik nou, maar ook veel zeuren erover, en vinden Amerika opeens een kutland enzo.

    OKee,ik wil hier nu helemaal niet jaloers klinken ofzo. [okee nu komt het xD]
    Ik vind het heel leuk voor hen dat ze doorbreken in Amerika en dat hun droom nu verder in vervulling gaat. op zich heb ik er ook niks op tegen dat ze naar Amerika gaan.
    maar waarom moeten ze nu al voor de 3de keer dit jaar gaan?
    Dan denk ik aan Duitsland, hoeveel concerten heeft Th het afgelopen jaar in Duitsland gegeven? Niet veel! En dan gaan ze maar naar Amerika ipv ook nog eens in Duitsland een concert te geven. Zonder hun duitse fans zouden ze niet eens naar Amerika gegaan kunnenn zijn.
    Maar goed, in maart zijn er een heel deel concerten afgelast omdat Bill ziek was, jaa okee dat begrijp ik! Ik vind het goed dat ze afgelast zijn, want ik zou niet willen dat bill niet meer kan zingen.
    Maar dan, ipv van die concerten opnieuw te geven, gaan ze gewoon naar Amerika. terwijl Bill zijn stem nog heel zwak was op dat moment...
    Okee dat was het zo een beetje xD
    val mij hier nu niet allemaal aan omdat ik dit hier zeg, want ik heb helemaal niks tegen dat TH naar Amerika gaat, maar er zijn grenzen... xD

    (...)Jep, dát bedoel ik nou, maar ook veel zeuren erover, en vinden Amerika opeens een kutland enzo.


    Hmm. Die mensen zijn gewoon dom bezig, sorry |: Je kunt niet verwachten dat ze alleen in Nederland concerten geven, like come one! Die jongens proberen overal door te breken, wees blij voor ze dat het ze ook nog lukt! ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OKee,ik wil hier nu helemaal niet jaloers klinken ofzo. [okee nu komt het xD]
    Ik vind het heel leuk voor hen dat ze doorbreken in Amerika en dat hun droom nu verder in vervulling gaat. op zich heb ik er ook niks op tegen dat ze naar Amerika gaan.
    maar waarom moeten ze nu al voor de 3de keer dit jaar gaan?
    Dan denk ik aan Duitsland, hoeveel concerten heeft Th het afgelopen jaar in Duitsland gegeven? Niet veel! En dan gaan ze maar naar Amerika ipv ook nog eens in Duitsland een concert te geven. Zonder hun duitse fans zouden ze niet eens naar Amerika gegaan kunnenn zijn.
    Maar goed, in maart zijn er een heel deel concerten afgelast omdat Bill ziek was, jaa okee dat begrijp ik! Ik vind het goed dat ze afgelast zijn, want ik zou niet willen dat bill niet meer kan zingen.
    Maar dan, ipv van die concerten opnieuw te geven, gaan ze gewoon naar Amerika. terwijl Bill zijn stem nog heel zwak was op dat moment...
    Okee dat was het zo een beetje xD
    val mij hier nu niet allemaal aan omdat ik dit hier zeg, want ik heb helemaal niks tegen dat TH naar Amerika gaat, maar er zijn grenzen... xD


    Oké ik snap het wel, ze geven heel veel concerten in Amerika, maar niet alleen Amerika! Ook Frankrijk! Ik had ergens een concertenlijst gezien en Frankrijk stond er wel 5x tussen fzeu. En Amerika stond er ook veel op.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OKee,ik wil hier nu helemaal niet jaloers klinken ofzo. [okee nu komt het xD]
    Ik vind het heel leuk voor hen dat ze doorbreken in Amerika en dat hun droom nu verder in vervulling gaat. op zich heb ik er ook niks op tegen dat ze naar Amerika gaan.
    maar waarom moeten ze nu al voor de 3de keer dit jaar gaan?
    Dan denk ik aan Duitsland, hoeveel concerten heeft Th het afgelopen jaar in Duitsland gegeven? Niet veel! En dan gaan ze maar naar Amerika ipv ook nog eens in Duitsland een concert te geven. Zonder hun duitse fans zouden ze niet eens naar Amerika gegaan kunnenn zijn.
    Maar goed, in maart zijn er een heel deel concerten afgelast omdat Bill ziek was, jaa okee dat begrijp ik! Ik vind het goed dat ze afgelast zijn, want ik zou niet willen dat bill niet meer kan zingen.
    Maar dan, ipv van die concerten opnieuw te geven, gaan ze gewoon naar Amerika. terwijl Bill zijn stem nog heel zwak was op dat moment...
    Okee dat was het zo een beetje xD
    val mij hier nu niet allemaal aan omdat ik dit hier zeg, want ik heb helemaal niks tegen dat TH naar Amerika gaat, maar er zijn grenzen... xD


    Helemaal gelijk (:
    ik vond het ook erg. =D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Oké ik snap het wel, ze geven heel veel concerten in Amerika, maar niet alleen Amerika! Ook Frankrijk! Ik had ergens een concertenlijst gezien en Frankrijk stond er wel 5x tussen fzeu. En Amerika stond er ook veel op.

    ja precies, zie je, veel concerten in Frankrijk en Amerika, maar wat van Duitsland?
    Ik geloof dat ze maar 1 concert gegeven hebben in Duitsland...

    ik ben het met je EENDS *kwaak* ik heb ook haat aan amerika maar het was hun droom om daar door te brekendus ik ben wel blij voor ze *kwaak kwaak* *weet ht verschil niet tussen eend en kikkerxD* *kwaakerdekwaak*


    Je moet worden wie je bent.

    OKee,ik wil hier nu helemaal niet jaloers klinken ofzo. [okee nu komt het xD]
    Ik vind het heel leuk voor hen dat ze doorbreken in Amerika en dat hun droom nu verder in vervulling gaat. op zich heb ik er ook niks op tegen dat ze naar Amerika gaan.
    maar waarom moeten ze nu al voor de 3de keer dit jaar gaan?
    Dan denk ik aan Duitsland, hoeveel concerten heeft Th het afgelopen jaar in Duitsland gegeven? Niet veel! En dan gaan ze maar naar Amerika ipv ook nog eens in Duitsland een concert te geven. Zonder hun duitse fans zouden ze niet eens naar Amerika gegaan kunnenn zijn.
    Maar goed, in maart zijn er een heel deel concerten afgelast omdat Bill ziek was, jaa okee dat begrijp ik! Ik vind het goed dat ze afgelast zijn, want ik zou niet willen dat bill niet meer kan zingen.
    Maar dan, ipv van die concerten opnieuw te geven, gaan ze gewoon naar Amerika. terwijl Bill zijn stem nog heel zwak was op dat moment...
    Okee dat was het zo een beetje xD
    val mij hier nu niet allemaal aan omdat ik dit hier zeg, want ik heb helemaal niks tegen dat TH naar Amerika gaat, maar er zijn grenzen... xD
    Ja, maar denk es even logisch na, Amerika is fucking groot, daarom moeten ze er drie keer naartoe.. en ze willen toch ook nog daar bekender worden, en dat lukt het beste als ze in de VS in verschillende steden optreden. Amerika is niet zomáár een land, maar een super groot land, waar één optreden daar ergens niet genoeg is om door te breken.

    (...)
    ja precies, zie je, veel concerten in Frankrijk en Amerika, maar wat van Duitsland?
    Ik geloof dat ze maar 1 concert gegeven hebben in Duitsland...
    Ja, maar ze hebben al genoeg concerten in DL gegeven! Misschien niet dit jaar, maar in vorige jaren hebben ze er wél veel gegeven.

    14 Juni, Stond ik zo met Duitste meisjes te praten bij het concert, en die gingen maar in NL naar het concert, omdat in DL amper wat werd gegeven.

    P.s ik heb er niks tegen dat se naar Amerika gaaan! Maar ik verheug me er weer op om ze trug te zien in EU.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Entoen was het stil :X


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ze komen ook heus terug naar de EU. ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze komen ook heus terug naar de EU. ;')
    uuhuh.

    Ze komen ook heus terug naar de EU. ;')

    Dat weet ik wel , dat is ook helemaal het probleem niet. ik vind het alleen maar kut dat ze bijna geen concerten geven in Duitsland terwijl het door hun is dat ze naar Amerika kunnen gaan.
    het is net alsof Duitsland nu helemaal niet meer goed is omdat ze nu toch Amerika hebben.
    okee zo is het niet, maar zo lijkt het wel...