• Ja! Er zijn veel die vinden dat Amerika TH 'afpakt' maar TH heeft er toch zélf vor gekozen om naar de VS te gaan? Ik vind dat je juist blij moet zijn voor TH. Ze willen in de VS doorbreken, en dat lukt nog aardig. Dat is toch iets geweldigs? Ookal ben ik het nieteens met die Amerikaanse muziekwereld[drugs, ect] voor TH is het een droom die uitkomt, en als ze dan even voor de rest van het jaar moeten stoppen in de EU, dat moet dan maar. Het is wel jammer van Saki, maar volgens mij zat er meer achter dan dat van de Amerikaanse fans ofzo, iets persoonlijks. Maar goed... in de VS zitten ook fans, en je kan natuurlijk niet van hun verwachten dat ze helemaal naar europa komen voor een concert?

    Ik vind het ook niet echt erg dat ze daar nu zijn. Ik bedoel, dat is toch de droom van iedere band? :')
    Maar wat ik wel niet zo leuk vind, is dat ze daar in die TRL show een gitaar van Georg konde winnen enzo ='D Dat doen ze in EU niet -.- Maar dat heet dan gewoon weer jaloersheid omdat ik het ook wil XD Maar ik ben blij voor de jongens dat ze daar succes hebben :')


    Tanya is de beste.

    Ik vind het ook niet echt erg dat ze daar nu zijn. Ik bedoel, dat is toch de droom van iedere band? :')
    Maar wat ik wel niet zo leuk vind, is dat ze daar in die TRL show een gitaar van Georg konde winnen enzo ='D Dat doen ze in EU niet -.- Maar dat heet dan gewoon weer jaloersheid omdat ik het ook wil XD Maar ik ben blij voor de jongens dat ze daar succes hebben :')
    Ik wil die gitaar. ö
    Maarja, ze doen daar ook gewoon dingen om in het nieuws te komen enzo.

    Ooit >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Amen. _O_


    AAP

    Misschien noem jij het klagen maar ik noem het: Mening uiten. En iedereen mag zeggen wat die wil van mij.

    Misschien noem jij het klagen maar ik noem het: Mening uiten. En iedereen mag zeggen wat die wil van mij.
    Ik noem het niet klagen, ik vind alleen dat ze Amerika niet de schuld moeten geven, dat TH naar de VS komt. TH kiest daarvoor, en wilt daar door breken, en ik vind dat je als fan dan blij voor ze hoort te zijn.

    ik vindt het geweldig voor ze alleen ik vindt voor duitsland een beetje zielig,door de duitse fans zijn ze eingelijk beroemd geworden en nu geven ze maar 1 concertje.


    Be nyappy

    Als hun daar gelukkig van worden zeg ik laat ze ik ga zelf als ik 18 ben naar Canada voor een concert

    Ik ben ook blij vrr Th da ze zijn aan het doorbreken in Amerika maar ik vind wel da ze ook meer tijd aan ons moeten geven wij zijn 1 van de eerste landen waar Th was doorgebroken.Maar nu zitten ze meer in Amerika en daar geven ze ook singeersessie's en van al dien brol en bij ons niet. En dees jaar komt Th ook nimmer naar Europa nzuu ..


    Spirits move me, every time I'm near you.

    OKee,ik wil hier nu helemaal niet jaloers klinken ofzo. [okee nu komt het xD]
    Ik vind het heel leuk voor hen dat ze doorbreken in Amerika en dat hun droom nu verder in vervulling gaat. op zich heb ik er ook niks op tegen dat ze naar Amerika gaan.
    maar waarom moeten ze nu al voor de 3de keer dit jaar gaan?
    Dan denk ik aan Duitsland, hoeveel concerten heeft Th het afgelopen jaar in Duitsland gegeven? Niet veel! En dan gaan ze maar naar Amerika ipv ook nog eens in Duitsland een concert te geven. Zonder hun duitse fans zouden ze niet eens naar Amerika gegaan kunnenn zijn.
    Maar goed, in maart zijn er een heel deel concerten afgelast omdat Bill ziek was, jaa okee dat begrijp ik! Ik vind het goed dat ze afgelast zijn, want ik zou niet willen dat bill niet meer kan zingen.
    Maar dan, ipv van die concerten opnieuw te geven, gaan ze gewoon naar Amerika. terwijl Bill zijn stem nog heel zwak was op dat moment...
    Okee dat was het zo een beetje xD
    val mij hier nu niet allemaal aan omdat ik dit hier zeg, want ik heb helemaal niks tegen dat TH naar Amerika gaat, maar er zijn grenzen... xD


    ik geef je gelijk


    Ik proefde meer dan eens verlangen