• Heey.

    Ik ga jullie iets over mij vertellen.

    Ik ben geboren in Berlijn. Daar heb ik 2 jaar gewoond. Toen ben ik naar Limburg verhuisd (NL) Ik heb op mijn 4de hodgkinkanker gekregen en dat net overleeft. Ik werd jaren mishandeld tot mijn elfde toen ik dreigde om een mes in mijn buik te steken. (Weet niet waarom ik dit stukje vertel maarja.) Na 12 jaar in Nederland ben ik weer naar Berlijn verhuisd. We wonen nu net 4 maanden weer in Berlijn. En al mijn familie woont hier in de buurt. En nou wil mijn vader weer terug naar Limburg. We hebben knallende ruzie gekregen met onze familie en mijn vader zegt dat hij geen werk kan vinden.

    Ik ben wel blij dat ik dan al mijn vrienden weer zie en bovendien mijn vriendje dichtbij me heb, maar mijn oma ga ik ongelooflijk veel missen. En Berlijn is gewoon de mooiste stad ooit.


    Update:

    Ompraten kan niet meer. Het staat al vast.

    <33

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 16:28 ]


    Simple, but effective.

    Dat is best wel stom, al dat verhuizen. Maar ik zou eens gaan praten met je vader, vertel hem dat je dat verhuizen niet zo leuk vindt enzo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben jaloers zeg, ik verhuis nooit verder dan 1 stad of een paar straten.
    Ik zou écht heel graag willen verhuizen naar ergens waar ik niemand ken of naja, een paar mensen en opnieuw beginnen, nieuwe vrienden maken enzo. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Dat is echt rot voor je ;ó
    En het is ook niet goed voor je steeds van school te wisselen, msischien kan je dat ook tegen je vader zeggen.
    Is het al zeker dat jullie terugverhuizen of nog niet?


    Alis volat propriis.

    Wow. Jij hebt blijkbaar niet zo'n fijne jeugd gehad; kanker en mishandeling. Maar het is goed dat het beter gaat.
    Qua het verhuizen... Probeer je vader duidelijk te maken wààrom je niet wilt verhuizen. Misschien houdt hij er dan wel rekening mee? Zo niet, moet je denken aan de positieve dingen: Je vrienden en je vriendje. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Amante schreef:
    Dat is best wel stom, al dat verhuizen. Maar ik zou eens gaan praten met je vader, vertel hem dat je dat verhuizen niet zo leuk vindt enzo (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Wow. Jij hebt blijkbaar niet zo'n fijne jeugd gehad; kanker en mishandeling. Maar het is goed dat het beter gaat.
    Qua het verhuizen... Probeer je vader duidelijk te maken wààrom je niet wilt verhuizen. Misschien houdt hij er dan wel rekening mee? Zo niet, moet je denken aan de positieve dingen: Je vrienden en je vriendje. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    wat ben ik bilj niet in jouw schoenen te staan (hoop dat t niet lullig overkomt?)
    ik snap hoe erg je baald, en dat is ook echt logisch
    ik hoop echt dat je het toch heeel leuk krijgt ik limburg!
    probeer er het beste van te maken


    It's never loud enough