• Ik denk dat ik een Glee verslaving heb ontwikkeld. Ik ben vanaf afl 14 op internet gaan kijken omdat de dvdbox er dan mee op houd en toen was ik niet meer te stoppen. Ik moet alleen nog de kerstaflevering kijken en dan zit ik er al weer door heen. In één week heb ik 18 afleveringen van Glee gekeken. Nu moet ik wachten tot de rest ook op internet verschijnt. En anders tot het op tv komt maar dan kijk ik altijd NCIS dus dat gaat hem ook niet worden. Nu ben ik bang dat ik ontwenningsverschijnselen ga krijgen. Ik heb namenlijk nu alweer zin om alles vanaf het begin weer te gaan kijken.
    Dat is nogal een oeps aangezien ik het eerst helemaal niet leuk vond x)

    Zijn er hier nog meer verslaafden?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bij welke aflevering ben je? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Bij welke aflevering ben je? (:


    Ik heb net afl 9 van seizoen 2 afgerond. Nu alleen nog de kerstafl en dan moet ik wachten *crycry*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kijk bijna nooit tv.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet aan Glee, nee. (:
    Maar ik wilde het wel zien, vanaf het begin. Maar dat heb ik op TV allang gemist, dus waar kijk jij het op internet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben verslaafd aan NCIS (;
    &Criminal Minds, Hawai 50 ofzoiets;p, en NCIS LA ik houd van dat soort series(:


    Me so good.

    Square schreef:
    Niet aan Glee, nee. (:
    Maar ik wilde het wel zien, vanaf het begin. Maar dat heb ik op TV allang gemist, dus waar kijk jij het op internet?


    Het is wel zonder ondertiteling en als je 72 minuten hebt gekeken moet je wel een half uur wachten maar via google kwam ik hier
    Oh nog even als aanvulling, je kan die 72 min ding omzeilen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 22:05 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Me me me me ;D

    Ik vind dat zonde om het op de computer zo ver vooruit te kijken, dan is er helemaal geen spanning meer.

    Verslaaafd:9~

    Ik heb vaak genoeg hele anime's in een week afgekeken :P of ik dat nou verslaafd moet noemen :P

    Ik kijk alleen elke dinsdag glee op tv.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat ís Glee?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    Wat ís Glee?


    Talk to the hand.
    Nee geintje, het is een serie op tv.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nope :]


    No growth of the heart is ever a waste

    6 Februari komt er een nieuwe, dus staat hij 7 Februari op cucirna, geen idee of je daar kijkt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.