• zodra ik 18 word ik ga stoppen met Q.

    Ik zit hier sowieso niet meer zo vaak, omdat het hier gewoon nogal dood is, en aangezien ik niet meer kan schrijven en er dus eingenlijk geen reden meer is om hier te zitten, ga ik langzaam afkicken en ga ik mijn 18de verjaardag hier niet meer vieren. Dat is tenminste wat ik van plan ben, ik vind mezelf er toch wel een beetje te oud voor worden.

    Wie heeft nog meer van dat soort leuke afspraken..?

    Zijn jullie van plan tot jullie 80ste op Q te zitten?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik blijf hier zo lang ik het nog zelf wil. :') mss dat ik op een dag er steeds minder op ga gaan, maar zolang ik hier nog actief ben, wil ik daarvan blijven genieten. (:


    I lost myself in FM airwaves

    Ik maak me daar niet druk over. Als ik wil stoppen, stop ik. Dat maakt me echt niet uit op welke leeftijd.

    En je bent niet kinderachtig als je op Quizlet zit joh (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zie het wel, I guess. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zal Quizlet niet zomaar in de steek laten. Ik bedoel, je bent er nooit te oud voor hoor. En het is alleen maar leuk als we straks rond de 30 zijn, dat we elkaar nog steeds spreken en elkaar nog kennen enzo. Dus als is het later maar eens in de maand, ik wil toch het liefste op Quizlet blijven. En het zou vreselijk jammer zijn als de site over een paar jaar zou stoppen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jammer dat je weg gaat, maar ik heb geen idee wanneer ik ga stoppen, misschien over 100 jaar.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    nerveus schreef:
    Ik zal Quizlet niet zomaar in de steek laten. Ik bedoel, je bent er nooit te oud voor hoor. En het is alleen maar leuk als we straks rond de 30 zijn, dat we elkaar nog steeds spreken en elkaar nog kennen enzo. Dus als is het later maar eens in de maand, ik wil toch het liefste op Quizlet blijven. En het zou vreselijk jammer zijn als de site over een paar jaar zou stoppen.

    Quizlet heeft mij al in de steek gelaten. Niet andersom.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Highway zei op 26 mei 2010 - 17:42:

    Ik maak me daar niet druk over. Als ik wil stoppen, stop ik. Dat maakt me echt niet uit op welke leeftijd.


    Inderdaad, vind ik er ook van ;d en trouwens, hier zitten zelf mensen van 36 jaar enzo, dus waarom zou je er te oud voor zijn? Naja, als je toch niet zoveel meer hier bent. Je moet het zelf maar weten <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Highway schreef:
    Ik maak me daar niet druk over. Als ik wil stoppen, stop ik. Dat maakt me echt niet uit op welke leeftijd.

    En je bent niet kinderachtig als je op Quizlet zit joh (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga er in ieder geval geen leeftijd op plakken. Maar volgens mij, ga ik gewoon na een tijd er steeds minder opzitten, en uiteindelijk ga ik Quizlet gewoon vergeten. Maar dat gaat nog een hele tijd duren volgens mij, want ik vermaak me nog steeds prima op Quizlet. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Ja daar dacht ik ook al aan, ik krijg het namelijk ook heel druk met mijn niewe opleiding. :x
    En er zijn nog heel veel andere dingen die op en rij moet zetten.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 17:53 ]


    You can run but not hide

    Daar denk ik nu echt nog niet over na hoor,dat zie ik dan wel weer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hush schreef:
    (...)
    Quizlet heeft mij al in de steek gelaten. Niet andersom.

    Ahw, Ievs. =[ <3

    Naja, als jij je hier niet meer thuisvoelt, dan is het je eigen keus om tegen die leeftijd te stoppen. -hug-

    Highway schreef:
    Ik maak me daar niet druk over. Als ik wil stoppen, stop ik. Dat maakt me echt niet uit op welke leeftijd.

    En je bent niet kinderachtig als je op Quizlet zit joh (:

    Joah mee eens. En nu even naar m'n karbonades.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zolang ik wil, denk ik. Ik hou van schrijven, en dit is dus mijn uitweg om mn fantasie weg te krijgen [:


    Destroy what destroys you.

    ik denk zo lang ik wil denk ik. Maar we zullen wel zien :)