• Ik had zo'n leuke droom vannacht! ^^
    alleen toen ging de telefoon en werd ik wakker en nu kan ik niet verder dromen... *cries*

    kennen jullie dat? Dat je een vet leuke droom hebt en je door iets stoms wakker gemaakt word en je verder wil dromen en het niet lukt?
    En is er misschien een manier om het toch verder te kunnen dromen? (:


    dream, dare, fly!

    Heb ik weleens gehad, maar ik heb vaak hele hele hele enge dromen.(krul)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 11:58 ]


    .

    Als er een leuk moment komt, kom ik altijd wakker en dan is het al ochtend en dan moet ik opstaan.
    Het lukt mij ook niet om er verder over te dromen ): maar dan dagdroom ik het gewoon verder ;D


    Life is all about having a good time.

    Dat heb ik heel vaak :'D
    Een keer toen ik ging slapen dacht ik aan een droom die ik al eerder had gehad en toen kreeg ik hem weer(krul)

    Oh, zoiets heb ik al vaak aan de hand gehad, maar het grappige is, ik wordt wakker en denk na over mijn droom dan val ik in slaap met nog altijd de gebeurtenissen van de droom in mijn hoofd en droom ik verder. Maar het gedeelte dat ik verder droom gebeuren er altijd heel grappige dingen die eigenlijk niet passen in mijn droom, maar ik vind het wel lachen!


    laat de zon in je hart

    Dat heb ik zó vaak, echt irritant x)
    Maar dan ga ik gewoon mijn droom, verder af dagdromen :3


    wth.

    Dat heb ik nou Altijd.
    Dat is altijd zo gemeen.
    Dan probeer ik er terug aan te denken maar soms lukt dat niet en dan val ik inslaap en dan word ik soms wakker en dan heb ik het gevoel dat Chucky de killerdoll mijn Friend Till The End is.
    Vraag me niet hoe maar ik heb steeds Chucky en het zinnetje Friends Till The End in mn kop


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Vannacht had ik een coole droom ;D
    Ik droomde over 28 Days Later in X-Men style XD


    Caution first, always.

    Wanneer ik voel dat ik wakker ga worden uit een leuke droom, wrijf ik in mijn handen en slaap ik weer verder. :3
    Ja, dat klinkt vaag. Toen ik eens wat informatie aan het zoeken was over lucide dromen kwam ik die tip tegen om verder te kunnen slapen, dus vandaar, haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 14:15 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat heb ik heel vaak en het is niet leuk. -cries-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Dat heb ik heel vaak en het is niet leuk. -cries-


    Hope goes lost but never dies.

    Rakohammas schreef:
    Vannacht had ik een coole droom ;D
    Ik droomde over 28 Days Later in X-Men style XD
    haha dat is episch.


    I live for the applause, you will die for it.