• Nouja, zoals mijn andere topic al vermeldde is mijn mobiel dus foetsie.
    Weet iemand een leuke mobiel voor me? (krul)
    Ik wil nu de Samsung Star QWERTY nemen, maar ik dacht: goh, misschien hebben mensen op Quizlet nog een leuke suggestie.
    Het liefst geen LG, daar heb ik ruzie mee


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die is leuk ;3
    -star qwerty-
    en neem samsung g600 zeker niet, als hij eenmaal kapot is, dan gaat hij uitzichzelf steeds meer kapotter en soms heelt hij zichzelf weer, x'D
    maar goed, afrader die van mij ;3

    Samsung Corby txt


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De Samsung Star QWERTY is wel een chille mobiel -heeft hem zelf-
    Ik wil zelf nu de Sony Ericsson Vivaz Pro, maar die is 350 euro..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De Blackberry?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Samsung Star is leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Duo schreef:
    die is leuk ;3
    -star qwerty-
    en neem samsung g600 zeker niet, als hij eenmaal kapot is, dan gaat hij uitzichzelf steeds meer kapotter en soms heelt hij zichzelf weer, x'D
    maar goed, afrader die van mij ;3
    Ik vind G600 awesome :P Maar ik maak 'm ook niet kapot he :Y) XD


    Life is hard and then we die

    Duo schreef:
    die is leuk ;3
    -star qwerty-
    en neem samsung g600 zeker niet, als hij eenmaal kapot is, dan gaat hij uitzichzelf steeds meer kapotter en soms heelt hij zichzelf weer, x'D
    maar goed, afrader die van mij ;3


    Met samsung G600 is niets mis mee:O die van mij kan ik zo vaak laten vallen als wat, zelfs op stoeptegels van een hoogte van pak 'm beet 1.65:P ja weet het :$ zelfs als uit op beeld scherm valt en er mankeert niets aan:P ja 1 klein schrammetje of deukje. Maar is 1 van e stevigste mobiels die er is!!

    Ik zelf ben ook aan nieuwe mobiel toe(lang leve de abbo's) en denk aan een HTC;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    de HTC touch mobiele telefoons zijn wel supergoed, internet werkt perfect, zit een goede camera op, en reageert meteen op bewegingen

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 20:42 ]