• Ja? Ik vind zijn muziek best goed, maar die dingen wat hij op het podium doet, gaan veeel té ver.

    Ik ken zn muziek verder niet,
    Maar de dingen die ik over hem hoor en zie op tv 0.o
    Die gast die is vlgns mij echt helemaal geflipt :S

    Heb gehoord dattie 2 puppies het publiek in gooide
    En pas verder ging als ze allebei dood waren...
    Das gwn écht niet normaal meer >.<

    Ik ken zn muziek verder niet,
    Maar de dingen die ik over hem hoor en zie op tv 0.o
    Die gast die is vlgns mij echt helemaal geflipt :S

    Heb gehoord dattie 2 puppies het publiek in gooide
    En pas verder ging als ze allebei dood waren...
    Das gwn écht niet normaal meer >.<

    Weetje hoe ziek Ö omg dikke satanist Wat crapy Honden hebbe ook nog altijd een lven wtf doet die gast?!!! :@:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    hij freaky ! zijn musiek is leuk maar de gast zelf ! :S en gewoon gemeen wat hij doet in zijn optredens ! Hij is zo'n aandachtszoeker op podium


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    was hij dat niet die op bij een firma voor een platencontract een duif de kop afbeet (freak! :S)

    of was dat Ozzy Osbourne? tis allezins een van de 2


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    was hij dat niet die op bij een firma voor een platencontract een duif de kop afbeet (freak! :S)

    of was dat Ozzy Osbourne? tis allezins een van de 2

    nee, van Ozzy Osbourne was het een vleermuis

    Ik vind hem apart. Ja, had je niet gedacht.


    The sag in my swag <3

    Ik heb ontzettend veel respect voor hem, waarom? Dat mogen jullie zelf invullen. Maar hij kan een beetje idioot zijn in bepaalde dingen. maar dat hoort bij zijn imago xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    was hij dat niet die op bij een firma voor een platencontract een duif de kop afbeet (freak! :S)

    of was dat Ozzy Osbourne? tis allezins een van de 2


    Dat was idd ozzy maar iedereen trekt het totaal uit zijn verband. tijdens een concert werd er vanuit het publiek gegooit met neppe vleermuizen. -jeweetwelplasticofrubberrommel- Maar een paar grapjassen gingen met een echte gooien en het leek ozzy uberhip om de kop van zo'n nepdiertje eraf te bijten. Maar hij had dus een echte vast. En hij had het pas door toen het bloed langs zijn mondhoeken omlaag liep. Hij is een echte dierenvriend.. en laterna is hij hier heel erg van geschrokken.

    x.

    ps hoe overduidelijk dat ik ozzy lieb xD


    Wie du mir, so ich dir.