• Wat is er zo leuk aan Jusin Bieber. En als je hem knap vind wat is er zo knap aan hem?? Want ik snap neit dat iedereen zo onderste boven is van die gozer. dus kan je hem me A.U.B uitleggen? :$
    (Ik wil niemand kwetsen of zo hoor. Als jij hem leuk vind. Vind hem lkkr leuk)


    When words fail music speaks

    Niks.
    Hij is arrogant, en ik vind hem absoluut niet knap.
    Ik vind niks leuk aan hem. Wahah, ja alleen dat filmpje dat ie tegen een deur knalde. Maar OOK dat filmpje heeft ie weer verpest, om naar de camera toe te lopen, en uit te leggen waarom het gebeurde =.= echt.. Blegh.
    Sorry voor de fans. :x Ik heb niks tegen jullie =)


    Sometimes it's best not to care.

    Hij is gewoon niet leuk punt uit geen discussies. xD


    Je mpp moeder swaa

    Ik vind sommige van z'n liedjes goed and that's it.


    I need you like a heart needs a beat

    Vancha schreef:
    (...)
    dat zei ik niet. Niet dat ik hem knap vind op zo. maar een kneus. hij heeft het wel ver geschopt. En ik vind hem iengelijk ook niets. maar daarvoor heeft ie wel mijn respect.


    Hij heeft gewoon geluk/toeval gehad op het juiste moment in the picture 'gegooid' te worden.



    Anyway ... Ik vind hem persoonlijk 3x niks, te jong, een baby en een kwal met z'n arrogantie. Snap er dus ook niet veel van wat mensen in 'm zien.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik heb respect voor mensen die fan van hem zijn, maar ik vind, en dat vind ik bij alle andere fans van alle andere artiesten, je moet niet alleen maar ophemelen, als er iets minder goed is aan een artiest, moet je dat toe kunnen geven.
    Justin Bieber is niet de beste zanger, dat is gewoon zo. zijn bereik is niet heel groot.
    het is wel knap van hem dat hij zoveel fans heeft verzameld, maar ik vind hem persoonlijk iets te arrogant (mbt uitspraken over oa Mariah Carey)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 13:57 ]

    Zijn lach! Omfg, so cute.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Rifles schreef:
    Hij heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht tot mensen. Het is een kwestie van smaak. Vaak is dat moeilijk te vertellen, vind ik.
    Ik ben geen fan van Justin, maar ik denk dat het hiermee te maken heeft.


    Only losers can act the way you do

    Hij heeft gwn de looks, en hij is niet zo stoer als andere jongens, wat hem schattig maakt, en daar houden meiden nu eenmaal van.. denk ik

    invincible schreef:
    haha, geweldig topic, ik zou het ook wel eens willen weten!!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben geen fan dus ik kan hier niet op antwoorden, maar ik wil het ook wel eens weten :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    ik vind hem gwn cute(:
    that's all


    it's ok to be gay!

    Rifles schreef:
    Hij heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht tot mensen. Het is een kwestie van smaak. Vaak is dat moeilijk te vertellen, vind ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Geen idee...


    I'm not your princess

    Hij is zo'n typische jongen waar heel veel meisjes op vallen.
    Ik niet btw, vind hem.. ew. Ik ben niet van die mannen/jongens met een lief/typisch uiterlijk D: Maar zo kan je ook weer aan mij vragen waarom ik Neil S. knap vind. En hetzelfde aan andere kinderen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 15:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Goeie vraag ja x'D


    everything you imagined, and more...