• Wat is er zo leuk aan Jusin Bieber. En als je hem knap vind wat is er zo knap aan hem?? Want ik snap neit dat iedereen zo onderste boven is van die gozer. dus kan je hem me A.U.B uitleggen? :$
    (Ik wil niemand kwetsen of zo hoor. Als jij hem leuk vind. Vind hem lkkr leuk)


    When words fail music speaks

    haha, geweldig topic, ik zou het ook wel eens willen weten!!

    Hij heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht tot mensen. Het is een kwestie van smaak. Vaak is dat moeilijk te vertellen, vind ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dit topic ga ik in de gaten houden! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen idee, maar ik vind hem een kneus en lelijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rifles schreef:
    Hij heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht tot mensen. Het is een kwestie van smaak. Vaak is dat moeilijk te vertellen, vind ik.

    ja maar wat is die aantrekkings kracht dan??


    When words fail music speaks

    nerveus schreef:
    Geen idee, maar ik vind hem een kneus en lelijk.

    dat zei ik niet. Niet dat ik hem knap vind op zo. maar een kneus. hij heeft het wel ver geschopt. En ik vind hem iengelijk ook niets. maar daarvoor heeft ie wel mijn respect.


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    (...)
    ja maar wat is die aantrekkings kracht dan??


    Geen idee:X
    Je kan ook aan mensen vragen waarom ze bijvoorbeeld koffie lekker vinden..
    Het is gewoon hun smaak, of je vind iemand knap, of niet;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Geen idee:X
    Je kan ook aan mensen vragen waarom ze bijvoorbeeld koffie lekker vinden..
    Het is gewoon hun smaak, of je vind iemand knap, of niet;)

    nou ik kan uitleggen waarom koffie lkkr is hoor.
    maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. xD


    When words fail music speaks

    eigenlijk kan je dat aan iedere fan, van ieder andere artiest vragen, maar goed (krul)

    ik vind hem niet leuk. :3

    Hij is gewoon schattig, heeft mooi haar, draagt mooie kleren. Maar dat is ook ieder zijn smaak he. Ik respecteer het ook dat sommige hem lelijk vinden, zolang hun respecteren dat ik hem knap vind. n.n


    None but ourselves can free our minds.

    ik haat hem dus ik kan deze topicvraag-ding niet beantwoorden maar ik wel de anderen hun mening is lezen, dusss... :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Duo schreef:
    eigenlijk kan je dat aan iedere fan, van ieder andere artiest vragen, maar goed (krul)

    ik vind hem niet leuk. :3

    ja das waar . maar dat kunnen ze dan toch ook gewoon vreen?? xD


    When words fail music speaks

    Imperfect schreef:
    Hij is gewoon schattig, heeft mooi haar, draagt mooie kleren. Maar dat is ook ieder zijn smaak he. Ik respecteer het ook dat sommige hem lelijk vinden, zolang hun respecteren dat ik hem knap vind. n.n
    hier kan je dan nog eens een beetje iets mee. (WAS DAT UN ZIN)


    When words fail music speaks

    IM26C4U schreef:
    ik haat hem dus ik kan deze topicvraag-ding niet beantwoorden maar ik wel de anderen hun mening is lezen, dusss... :p
    Duss???


    When words fail music speaks

    Jong, maakt muziek van deze tijd, is van onze leeftijd en heeft volgens velen een leuk koppie om naar te kijken.
    Ik denk dat dat het is, ikzelf ben geen fan, maar ja. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen