• De stelling van vandaag luidt:
    De ouderen van tegenwoordig hebben geen respect meer

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    wolfy255 schreef:
    sommige hebben wel respect voor als je anders bent en al die dingen, maar je hebt er heel veel tussen zitten die geen respect meer hebben voor als je bijvoorbeeld in hun ogen teveel zwart zou dragen.
    ook een mooi voorbeeld zijn de hangouderen, er zijn hangouderen ja deze hangen rond bij een winkel in een groepje en gaan naar binnen en eten bijvoorbeeld al het gratis eten op enzo dat soort dingen, dat is toch ook respectloos of als ze verwachten dat ze standaard voorang krijgen bij het oversteken van een stoplicht omdat ze oud zijn terwijl het licht op rood staat.
    dus mijn mening is eens ze hebben geen respect meer als je vergelijkt met hoe ze vroeger waren.


    eens met haar


    just be yourself and live your own life

    Ouderen die niet met de tijd mee gaan komen soms best respectloos over. Zo zegt mijn opa dat ik idioot ben, omdat ik mn haar oranje heb geverft, dat is natuurlijk niet uit hun tijd. Maar mijn nicht heeft blond haar en van haar is die echt helemaal weg :')


    I don't need words to feel those lips.

    ben k t helemaal mee eens. ze denken dat ze alles kunne maken


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Eens, aangezien ze me aanrijden met winkelwagentjes terwijl ik tegen het rek aan sta. En dan niet eens sorry zeg. Ze rijden over de stoep heen met de fiets aan de verkeerde kant van de weg, en dan ga ik niet aan de kant. Stoep is om op de lopen, voetgangers dus. En dan ben ik opeens de respectloze puber. No way!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk heb ik er niets van opgemerkt.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    De jongeren wel ja.
    De ouderen hebben tenminste nog waarden en die zitten je niet te pesten dag in dag uit.


    Where there is a sea there are pirates...

    nerveus schreef:
    Geen idee. Sommige wel, sommige niet. Laat ik het maar op oneens houden. ;)


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik ga nu even een heel erg domme vraag stellen:
    Hebben we het over de ouderen die geen respect voor anderen hebben, of over ouderen die geen respect 'ontvangen' van anderen?

    Naja, ben het wel eens, allebei eigenlijk.


    Alis volat propriis

    Die bejaarden iedergeval niet nee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ouderen hebben een vooroordeel over de jongeren. De zogenaamde 'jeugd van tegenwoordig'. Dat is dus maar een deel van de jongeren en de rest is wel respectvol, maar daarom is 't denk ik zo gekomen, dus eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens/oneens..
    Sommige ouderen zijn echt asociaal, laatst in een winkel ging er gewoon een vrouw voor ons in de rij staan, en dan zeg je er wat van krijg je een lading boze woorden over je heen.

    Maar, niet iedereen is zo asociaal, en er zijn ook veel ouderen die wel gewoon normaal doen ;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk niet dat respect iets met leeftijd te maken heeft ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb wat tegen oude mannen. Óf ze schelden me uit, óf ze rijden me bijna aan - en daarna nog een keer bijna omdat ik mijn middelvinger opstak - óf ze beginnen gewoon te zeiken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    sommige wel en sommige niet


    Never mess with a girl, you get hurt

    Eens, ze zeuren alleen maar om de jeugt.


    Love is the movement <3