• Heyyzz !
    Ik ben bijna een jaar mijn ipod kwijt & vandaag verveelde ik me en zat ik in een kast te kijken thuis.. En vond ik een ipod oplader.. Ik ben nu bij me papa maar bij mijn mama ligt mijn oplader van me ipod en me papa en stiefmama hebben helemaal geen ipod ? Nu denk ik dat mijn stiefmama me ipod gestolen heeft misschien verkeerd oordeel. Maar waarom heeft ze dan een ipod oplader gekocht? Als je een ipod koopt krijg je toch oplader er bij.. En zei koopt ze appart en het ergste is ik heb nog nooit die ipod gezien waarvoor die oplader zou dienen :D ik vind het een beetje verdacht


    Keep on smiling

    Mijn eis ook bijna een jaar weg! Ö

    & ik heb mijn oplader nog - herdenking.-

    Kan... I don't know, ik heb ook wel eens een Ipod gehad van mijn vriend waar ik een oplader voor moest kopen omdat hij die niet meer had.
    Dus zoiets zou het ook nog kunnen zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Kan... I don't know, ik heb ook wel eens een Ipod gehad van mijn vriend waar ik een oplader voor moest kopen omdat hij die niet meer had.
    Dus zoiets zou het ook nog kunnen zijn.


    maar waar is de Ipod zelf dan?


    Keep on smiling

    Ik denk dat je zeker niet iemand zomaar mag beschuldigen. Waarom vraag je niet gewoon aan haar waarom ze een iPod-oplader heeft gekocht?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vraag het gewoon? Nuja, niet van "Waarom heb je mijn iPod gestolen", ofzo. Want dan beschuldig je haar misschien vals. Maar je kunt toch gewoon vragen of je haar iPod mag zien, omdat je die oplader zag.. (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Caithlyn schreef:
    Ik denk dat je zeker niet iemand zomaar mag beschuldigen. Waarom vraag je niet gewoon aan haar waarom ze een iPod-oplader heeft gekocht?


    kan niet ze weet niet dat ik in haar kasten zit te neuzen ;o


    Keep on smiling

    Ik zou dat aan je vader vragen of ze een iPod heeft. ^^


    Let the Night embrace you

    Alysse schreef:
    Vraag het gewoon? Nuja, niet van "Waarom heb je mijn iPod gestolen", ofzo. Want dan beschuldig je haar misschien vals. Maar je kunt toch gewoon vragen of je haar iPod mag zien, omdat je die oplader zag.. (': x


    hé slim idee :d zal ik straks eens doen
    en kan het zijn dat jij ergens eens zei hier dat je me kende of zo? of heb ik dat gedroomd ik denk echt dat jij dat was :8


    Keep on smiling

    Rosario schreef:
    Ik zou dat aan je vader vragen of ze een iPod heeft. ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rosario schreef:
    Ik zou dat aan je vader vragen of ze een iPod heeft. ^^

    Rosario schreef:
    Ik zou dat aan je vader vragen of ze een iPod heeft. ^^


    dan moet ik mijn vader wel eerst alleen proberen te spreken (:


    Keep on smiling

    Oke ik heb dus met mijn vader gesproken daarnet & ik vroeg waarom ze een Ipod oplader hebben gekocht. Mijn vader antwoord er op we wilden ook een keer een Ipod kopen voor peggy (stiefmama). Ik zei daar op je krijgt dat gratis als je je Ipod koopt.. Me papa zei dat ie dat nie wist, maar hij weet het maar al te goed! Hij was mee achter mijn Ipod ;s En ik vroeg dan wanneer hij die Ipod oplader gekocht heeft en hij zei nog niet zo lang maar toen ik vandaag keek bij die oplader zat er een ticketje bij dus ik zal straks kijken wanneer ze hemgekocht hebben ! Ik vertrouw mijn papa en die stiefmama van me aan geen kanten, ze liegen als ze weggaan naar ergens enzo.. Oh ik haat het :D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 23:15 ]


    Keep on smiling