• Hi,

    Hebben jullie een herkenningsteken? En dan bedoel ik of jullie zoiets typisch 'julliezelf' hebben?

    Mij kan je herkennen aan; ik heb àltijd een ketting aan mijn broek. Dus als ik een andere broek aandoe haal ik die ketting eraf en hang ik die daar weer aan.

    Zo, wat is jullie kenmerk? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MakeBelieve schreef:
    Euhm, volgens mij heb ik dat niet echt? O:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het soms wat grove taalgebruik -damn, dat ga ik afleren.- en het meisje dat altijd wel zwart aan heeft..?


    your eyes are like stars in the night.

    -Ketting aan broek.
    -Altijd wel wát om mijn armen (Horloge, zweetbandjes, leren armbanden).
    -Altijd wel wát in mijn broekzakken. Serieus, soms zit 'ie zo vol dat ik het niet kan terugvinden. (Mobiel, iPod, sleutels, fietsensleutel, geld)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 16:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    De ketting van mijn oma die ik altijd draag. 's avonds, 's nachts, 's ochtends, 's middags..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Strikjeshaarbanden (baby)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 16:08 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben het blije hypere miesje. x]
    En ik heb altijd mijn mp3 in mijn linkerbroekzak zitten. Als ik geen zakken heb, zit die in mijn handtas. Ik ga nergens heen zonder mijn mp3. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    M'n redelijk zware (harde) stem & het plat Rotterdamse accent. (Wat ze tot aan Spanje herkennen als Rotterdams, haha.)

    En verder de ketting van mijn vriendje die ik altijd draag en de ring die ik van mijn oma heb gekregen toen ik 18 werd.

    En verder vast nog wel een paar dingen waar ik nu zo gauw niet op kan komen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nu je over accent praat XD
    ik word hier herkend als et meisje met de zachte G + belgische accent ook al kom ik niej uit belgië =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee ;'x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn krullende haar! En mijn altijd gelakte nagels, meestal meer dan één kleur op één nagel.

    ik heb altijd wel iets in mijn haar zitten.,
    (Strikjes, bandana, speltje. enz.)
    waar mensen me dan ook altijd aan herkenen., en als ik het eens niet heb word er sirieus aan me gevraagt of er iets anders aan me is o.O

    Owjha, en mijn raare acent wat nergens vandaan komt, maar ik samen met Chantou ontwikkeld heb., x'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 16:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben klein! En draag meestal wel iets met kleur in mijn kleding. Bij voorkeur gekleurde broeken(A)


    To live would be an awfully big adventure

    dat ik altijd op mijn hand schrijf,en ik gebruik constant sarcasme.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik draag altijd mijn ringen(behalve bij judo).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben te herkennen aan mijn bewegingen en m'n koppen ;'D Moeilijk uit te leggen, maar blijkbaar heb ik dus een wijde variatie aan gezichten die ik te pas en te onpas gebruik :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.