• Hi,

    Hebben jullie een herkenningsteken? En dan bedoel ik of jullie zoiets typisch 'julliezelf' hebben?

    Mij kan je herkennen aan; ik heb àltijd een ketting aan mijn broek. Dus als ik een andere broek aandoe haal ik die ketting eraf en hang ik die daar weer aan.

    Zo, wat is jullie kenmerk? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn nagels, ik heb meestal opvallende kleuren, en meerdere kleuren tegelijkertijd. En ik verander het minstens 1x per week(A)...

    En mijn opmerkingen die ik soms beter achterwege kan laten, ik zeg soms dingen waar ik beter eerst over na kan denken....


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MakeBelieve schreef:
    Euhm, volgens mij heb ik dat niet echt? O:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben het kleintje van VWO4. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn veel te sick twisted mind en mijn kleding/sieraden enzo


    behind very angel is a demon

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 9:36 ]

    ik heb altijd (ook tijdens lo als het niet mag) mijn (geboorte)ketting aan met een kristallen hartje en altijd dezelfde zijden sjaal
    oja en mijn eeuwige gele koptelefoon

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:42 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik weet niet. Het meisje met de rare ogen? Geen idee. (cat)


    Only losers can act the way you do

    k heb altijd m'n mp3 bij me


    If you believe in yourself anything is possible

    Euhm even denken. lorte nagels, bijna zwate haren en donkere ogen. euhm mijn make-up. deukje in mijn kin en litteken midden op voorhoofd xD


    Love sheds light one the darkest of times

    kort blond haar 1 smokey eyes
    altyd

    Iedere week verschillende nagellak en mijn ongewone broeken en schoenen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Aan het regenboogje op mijn rechterhand, die staat er áltijd. Na het douchen zet ik hem er acuut weer opnieuw op.


    Alis volat propriis.

    Mijn nepleren vestje met spijkers op, TH laarsjes of combats, t-shirts met bebloede messen en/of scharen op, band shirts, mijn raar zwart haar, mijn groenbruine panda ogen, zwarte nagels, spike armbanden, razorblade ketting, ruitjesbroeken...

    zo'n dingen...

    Ik val nogal op in school:P

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    degene met de hele dag een lach op haar gezicht, of degene die zo eng kan staren -vraag maar aan marleen-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    My addiction to Guess? elke dag wel een of ander sieraad of t-shirt ofzo


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me