• Hoii
    ik ben ontzettend slecht in het verzinnen van cadeautjes voor mijn vader. Voor mijn moeder is het makkelijk want zij vind het kleinste ding wat je geeft al leuk. Maar voor mijn vader heb ik geen idee. Hij is bezig met boxen/geluid/muziek. Maar dat is allemaal heel duur.

    Ik ken het, ik heb geen idee. Dan heb ik het geluk dat mijn vader net dit weekend in Spanje is, haha.


    Your make-up is terrible

    Mijn vader vraagt gewoon elk jaar een boek, dus dat is nooit zo moeilijk.


    I am an idiot, I move.

    Super simpel, maar misschien gewoon een aftershave ofzo?


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Ik weet het ook echt niet dit jaar :[


    i put the fun in funeral

    Draagt hij gekke stropdassen of strikken? Dan vind je bij de Kringloop gegarandeerd meerdere cadeaus! Mijn vader draagt bijna elke dag een das en het liefst gekke; toen ik in Amerika was, moest ik op zoek gaan naar gekke dassen. Dat was zijn cadeau en hij was er mega blij mee! Dit jaar heb ik al een cadeau boor vaderdag, maar het is fijn om deze in mijn achterhoofd te houden. Gekke sokken doen het ook altijd goed. Als je vader Fokke & Sukke leuk vindt, zijn er bijna overal wel boekjes met verzamelingen van een heel jaar te koop.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik doe dit jaar kleine spulletjes voor 10 euro. Altijd leuk lijkt me. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Kauai schreef:
    Draagt hij gekke stropdassen of strikken? Dan vind je bij de Kringloop gegarandeerd meerdere cadeaus! Mijn vader draagt bijna elke dag een das en het liefst gekke; toen ik in Amerika was, moest ik op zoek gaan naar gekke dassen. Dat was zijn cadeau en hij was er mega blij mee! Dit jaar heb ik al een cadeau boor vaderdag, maar het is fijn om deze in mijn achterhoofd te houden. Gekke sokken doen het ook altijd goed. Als je vader Fokke & Sukke leuk vindt, zijn er bijna overal wel boekjes met verzamelingen van een heel jaar te koop.


    Nou hij draagt nooit een stropdas of strik en hij houdt ook niet van gekke sokken/shirts/onderbroeken hahah
    Daar is hij veel te degelijk voor.