• Na de paasvakantie ging onze comentor, en tevens leerkracht biologie, aardrijkskunde en to, op pensioen. Nu hebben we dus een nieuwe comentor en leerkracht voor die vakken.

    Velen (ook van de andere klassen) zijn niet tevreden over hem: hij zou te moeilijke testen en teveel testen geven. Een klas is gaan klagen bij hun mentor, die is ermee gaan praten. Een andere klas is naar de prefect geweest om over hem te klagen en heeft een petitie opgestart tegen hem.

    Toen het briefje vandaag onze klas doorging met de woorden 'Schrijf jouw naam erop' van jouw voorganger die het briefje in bezit had, heb ik het gewoon aan de volgende gegeven zonder mijn naam erop te schrijven.

    Serieus, ik vind dit echt zielig voor die man. Hij geeft al 20 jaar les en wat voor een reden is dat nou? We zitten niet meer in de basisschool waar alles gemakkelijk is hé. Hoe gaan ze wel niet piepen als ze later aan de hoge school of universiteit studeren? Of als we in een hoger jaar zitten waartegen de testen niks vergeleken zijn met dit?

    Dit vind ik echt zielig. Zielig van de leerlingen en zielig voor de leerkracht. Die man kan zijn job wel verliezen door dat stelletje zieligaards. Verdomme, maar hier kan ik boos om worden. :')


    Only losers can act the way you do

    Die mensen moeten gewoon eens wat respect voor leraren aanleren.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 18:24 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat slaat echt nergens op. En daarbij- Je school gaat die leraar echt niet ontslaan omdat de leerlingen dat zo graag willen. Als ze dat zouden doen zou jullie school veranderen in een speeltuin.
    En het blijft gewoon sneu voor die man.


    Hope goes lost but never dies.

    vind ik ook. Als zogezegt te moeilijke toetsen geeft, moeten ze mss eens grondiger leren? En ik vind het idd echt erg voor die man, maar vooral zielig voor die kinders dat ze niet met meer karakter en doorzettingsvermogen geboren zijn.

    x


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ja inderdaad mega zielig voor die man.
    meschien is het gewoon beter dat de leerlingen even met die leraar gaan praten en zeggen wat hij moet veranderen, hebben wij toen ook gedaan.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Casanova schreef:
    Dat slaat echt nergens op. En daarbij- Je school gaat die leraar echt niet ontslaan omdat de leerlingen dat zo graag willen. Als ze dat zouden doen zou jullie school veranderen in een speeltuin.
    En het blijft gewoon sneu voor die man.
    Ja, maar toch... Alle klassen die les van hem krijgen hebben al op één of andere manier over hem geklaagd. Daarbij zijn de punten van de vakken die hij geeft bij iedereen veel lager dan toen mevrouw Wellens lesgaf. Dus ik denk echt wel dat ze gaan denken dat er écht wel iets mis met hem.


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    (...)Ja, maar toch... Alle klassen die les van hem krijgen hebben al op één of andere manier over hem geklaagd. Daarbij zijn de punten van de vakken die hij geeft bij iedereen veel lager dan toen mevrouw Wellens lesgaf. Dus ik denk echt wel dat ze gaan denken dat er écht wel iets mis met hem.

    Misschien kunnen ze dan samen met hem proberen een verklaring ervoor te vinden? Misschien ziet hij dan in dat hij te streng rekent/te veel testen geeft ofzoiets?


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat ze oftewel moeten leren oftewel moeten praten om te zeggen wat ze slecht vinden. Dan kan hij er iets aan veranderen. Maar het moet van 2 kanten komen.

    Casanova schreef:
    (...)
    Misschien kunnen ze dan samen met hem proberen een verklaring ervoor te vinden? Misschien ziet hij dan in dat hij te streng rekent/te veel testen geeft ofzoiets?
    Hij rekent niet te streng, zijn testen zijn te moeilijk, vinden zij. Wat jij zegt hebben we al geprobeerd, maar hij blijft bij zijn standpunt: je hebt hersenen gekregen dus je moet ze ook gebruiken.

    Ik vind het niet perse slecht wat hij doet; hij bereidt ons voor op het hoger en zorgt ervoor dat we al veel leerstof hebben ingestudeerd zodat onze examens binnenkort gemakkelijker gaan.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 18:39 ]


    Only losers can act the way you do

    Welcome to the real world. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    starwarsdude zal niet ontslagen worden, niet zolang die stelletje zieligaards nog op jouw school zitten, niet zolang ik hem aanbid en niet zolang ik en jij hem aanspreken als starwarsdude, de opperbevelhebber van het heelal.

    VOOR ZOWAAR MIJN NAAM LIZE IS!

    schrijf dat maar op dat kutpapier
    (cat)


    All was well.

    Omg wat een stelletje zielepoten, onze klas klaagde ooit ook dat een lerares geen les kon geven. Ze hebben haar gewoon weggepest letterlijk! Ik heb hier niet aan deelgenomen, echt. Ze riep dat we monsters waren en is huilend bij de concïerge gaan zitten. Als we haar nog tegen komen in de stad doet ze alsof ze ons niet kent. Echt vies wat onze klas heeft gedaan. Ik baalde er enorm van want zij gaf ons juist les zodat ik goeie punten haalde.


    we've only said goodbye with words

    Zo'n leraar heb ik ook gehad. Hij hete meneer koelenman. Had maar een oog en lulde alleen maar over kanker. Geeft ons tewijnig informatie voor pw en po's= practiesche opdracht. met als gevolg dat ik een onvoldiende weet te scoren. Wat voor mijn gelijk staat aan onmogelijk.


    Love sheds light one the darkest of times

    DefectGirl schreef:
    Zo'n leraar heb ik ook gehad. Hij hete meneer koelenman. Had maar een oog en lulde alleen maar over kanker. Geeft ons tewijnig informatie voor pw en po's= practiesche opdracht. met als gevolg dat ik een onvoldiende weet te scoren. Wat voor mijn gelijk staat aan onmogelijk.
    Maar meneer 'Starwardude' Lambrechts geeft echt wel goed uitleg, maar hecht minder belang aan de werkbladeren omdat alles toch in het handboek staat. Die anderen kunnen zich gewoon niet aanpassen. ;-;


    Only losers can act the way you do

    Architect schreef:
    starwarsdude zal niet ontslagen worden, niet zolang die stelletje zieligaards nog op jouw school zitten, niet zolang ik hem aanbid en niet zolang ik en jij hem aanspreken als starwarsdude, de opperbevelhebber van het heelal.

    VOOR ZOWAAR MIJN NAAM LIZE IS!

    schrijf dat maar op dat kutpapier
    (cat)
    Ik heb hem eigenlijk nog nooit aangesproken met starwarsdude (krul)


    Only losers can act the way you do

    Carcass schreef:
    Die mensen moeten gewoon eens wat respect voor leraren aanleren.


    *insert philosophical cringe expression here*