• En gaat dus maar een uurtje rennen...
    Op haar All Stars omdat haar gymschoenen mét zooltjes nog in haar kluisje op school liggen.
    In de korte broek van één van haar broers omdat die zo geweldig lekker zit.

    Volgens mij hou ik het niet langer dan 5 minuten vol, hihi (krul)

    Edit
    Ik twijfel nu of het wel zo verstandig was, haha. Het eerste stuk heb ik drie kilometer gerend, toen een stuk gelopen, toen een paar minuten gerend en daarna weer gelopen en de laatste kilometer heb ik weer gerend.
    Toch best trots op mezelf, aangezien ik al twee jaar niet meer aan sport doe :Y)
    Volgende keer alleen mijn goede renschoenen aantrekken, iets meer eten en drinken die dag - ik viel twee keer bijna flauw -, niet eerst de hele dag in de zon zitten en misschien gaan rennen als het iets koeler is.

    Zo, vandaag ga ik niks meer doen want mijn voeten zijn d-o-o-d.
    Stomme All Stars ><

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 10:09 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha, succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goodluck ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rense.


    Scream for mercy!

    Succes :3


    wth.

    Succes.
    Ik ben na 5 minuten al op de terugweg x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Succes.
    Ik ben na 5 minuten al op de terugweg x]


    Ik ook [':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    En gelukt? ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    En gelukt? ;']

    Ben benieuwd, was het 5 of 10 minuten?(lol)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eindelijk doe je iets verstandigs.. Ghaha, joke. Eigenlijk zou ik dat ook eens moeten doen. Maar ik vind het hier eng om te lopen. Nuja, ik kan wel gewoon op straat lopen, maar dat is stom; En in het bos, maar weetje. Ik woon like 2 straten van een Psychiatrie en er zijn soms echt enge mensen en daarom durf ik daar niet te komen, want daar zit het vol met mensen van daar.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik doe het ook, haha. Is het gelukt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga morgen :'D Haha, toevallig :Y) Zullen we samengaan?
    Oke, nevermind.
    Succes <3

    Edit
    Ik twijfel nu of het wel zo verstandig was, haha. Het eerste stuk heb ik drie kilometer gerend, toen een stuk gelopen, toen een paar minuten gerend en daarna weer gelopen en de laatste kilometer heb ik weer gerend.
    Toch best trots op mezelf, aangezien ik al twee jaar niet meer aan sport doe :Y)
    Volgende keer alleen mijn goede renschoenen aantrekken, iets meer eten en drinken die dag - ik viel twee keer bijna flauw -, niet eerst de hele dag in de zon zitten en misschien gaan rennen als het iets koeler is.

    Zo, vandaag ga ik niks meer doen want mijn voeten zijn d-o-o-d.
    Stomme All Stars ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik was donderdag gaan lopen & ik was nog maar begonnen en had al steken in mijn milt ;o maar ik heb blijven proberen! Ik snap het niet ik deed bijna geen inspanning en toch had ik pijn :8


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    Ik was donderdag gaan lopen & ik was nog maar begonnen en had al steken in mijn milt ;o maar ik heb blijven proberen! Ik snap het niet ik deed bijna geen inspanning en toch had ik pijn :8

    Kan zijn dat je daarvoor iets gegeten hebt.

    @Anouk
    Doe je goeeed!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?