• Voor alle fakers:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6493
    Update van Mel, 11-08-08
    Aangezien dat topic echt als overzicht is kun je daarover hier verder praten.


    He,
    Ik heb dus net weer een topic gesloten, en hoor nu ook dat er ook zo'n ander topic al eerder was geopend; meiden zouden contact hebben met Tokio Hotel.
    Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat ze géén contact hebben met een Nederlands kind, at all. _0_ Niet, never, zal niet gebeuren ook. Bellen doen ze ook niet met fans enzo, echt niet.
    Laat je niet opfokken oké? Als je het niet zeker bent dan kun je me desnoods pb'en, dan kan ik het laten nagaan bij de jongens, zelf mocht dat nodig zijn. Fakers zijn enorm irritant, en ik heb gemerkt dat jullie je er echt enorm in de maling laten nemen zo nu en dan.
    Voorkom dat gewoon, en reageer er niet op. Of beter, roep een mod die de boel sluit. ;)
    Greetz

    Het ging over fakers, en we eindigden bij 'hoe lang blijft TH nog'
    Zegmaar?

    Geeft niet, maargoed dit was vooral over die fakers bedoelt. Al vind ik de 'hoe lang blijven ze nog' discussie ook wel boeiend.
    Ze roepen al 3 jaar dat TH niet verder gaat komen, maar toch steeds weer. Dus i don't know. We zien wel?

    Jah aan ik hoop wel dat ze lang blijven verder gaan, zoals de Roling stons XD of the sex pistols .. hoewel die nu al heel lang meegaan ^^ maar ik betwijfel het

    (...)

    Hoe bedoel je we dwalen af?
    ben moe dus laat van begrip xD

    Da je overgaat naar een ander onderwerp zegmaar=D we hadden he over fakers en dan begin je over hun succes=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Op netlog is er een meisje dat zegt dat hr ma soms by TH werkt en dat zei
    als ze zoveel reacties heeft op een foto een vestje krygt da Bill te klein is.
    Ik geloof haar niet en drm heb hr wa dingeh gevraagd en wat ik weet is dat:
    - Haar ma zou de kok Sandra vn de tourbus soms vervangen (nu ook)
    - Haar handtekening ligt ng by hr thuis (ze is by hr oma & opa)
    - De tourbus is nu in Parijs (toen ik haar zei da Parijs in Frankrijk was, zei ze da ze het ovr e parijs uit Amerika had)

    Dus.. Het kan toch byna niej?

    (...)
    Da je overgaat naar een ander onderwerp zegmaar=D we hadden he over fakers en dan begin je over hun succes=D


    Oohh haha zo xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik kan zelf die handtekeningen nadoen. En ze hebben één vaste kokkin zegmaar. ^^
    Onzin ja.

    Die fakers weten dat ze geen kans hebben.En dan gaan ze dom fantaseren waar ze anderen ook van proberen te overtuigen.Ik bedoel dan ben je gewoon ziek.Dikke groupie,Het gaat mij nog altijd om de muziek,Okee de bandleden zijn zeker niet verkeerd.Maar ik weet dat ik geen kans maak hoef ik btw ook niet.Er zijn zoveel jongens;S al die geobsedeerde fans zien niks anders dan Tokio Hotel.En dat is gewoon zonde van het leven,Iedereen kan wel iemand krijgen.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dacht et al..
    Da kiend is zo e f*cking klein kleuterke vn 10 fzoo..

    Ik kn my neig ergeren aan de kleinekleuterkes fannekes vn TH.
    Op WB liep et vol. Allemaal me nen t-shirt vn TH diej veel te groot is.
    Ze zyn gwn fan omda da "in" is.. (nu al mindr touwens)
    Aahgr..


    Mrja, het zyn ook fans é.. En fans zyn mn vriendeh..


    Die fakers weten dat ze geen kans hebben.En dan gaan ze dom fantaseren waar ze anderen ook van proberen te overtuigen.Ik bedoel dan ben je gewoon ziek.Dikke groupie,Het gaat mij nog altijd om de muziek,Okee de bandleden zijn zeker niet verkeerd.Maar ik weet dat ik geen kans maak hoef ik btw ook niet.Er zijn zoveel jongens;S al die geobsedeerde fans zien niks anders dan Tokio Hotel.En dat is gewoon zonde van het leven,Iedereen kan wel iemand krijgen.:Y)

    Je neemt me de woorden uit de mond, groot gelijk! :)


    Tanya is de beste.

    ik heb een meisje op msn(zij zit bij mij op school) en ze zegt dat ze het zusje is van georg en ze heeft de nummers van hun..
    yeah right dan ben ik bill zusje en ik trouw over enkele dagen met gustav

    Muaha, ben ik uitgenodigt op d trouw??
    Neeman, grapje ;)

    Ik kan zelf die handtekeningen nadoen. En ze hebben één vaste kokkin zegmaar. ^^
    Onzin ja.

    Ja en ik heb een briefje van Tom waar hij zegt dat ik d one night stand vn zn dromen ben..
    (kijk maar in het fotoboek van thexidiots )
    Maar ds gwn fake,,
    Kverveelde me en khield me dr mee bezig =D

    Hja, een kerel die in mn klas zat zei ns dat zn nicht Bill kent.
    Like,, tuurlijk hoor.
    En ben de nicht van George Bush...
    Onzin,, ik geloof nooit die shit.

    Go Bomm!

    ofzow..

    kvind het zo zielig meisjes die liegen dat ze hen kennen, kvind het maar laag niveau zo.

    Ja klopt, maar het komt nog altijd voor. Helaas.

    een vb is die ene die zich voor deed als bill maar t was gwn ne faker die naaktfoto's van jong meisjes wou.

    en th heeft al gezegt als iemand hun belt en ze kennen het nummer niet dan nemen ze meestal wel op,maar dan zeggen ze: hallo met glen ofso.

    dus... buiten een m&g of da ge ze op straat tege komt,zult ge daar nooit contact mee hebbe


    I need you like a heart needs a beat