• Voor alle fakers:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6493
    Update van Mel, 11-08-08
    Aangezien dat topic echt als overzicht is kun je daarover hier verder praten.


    He,
    Ik heb dus net weer een topic gesloten, en hoor nu ook dat er ook zo'n ander topic al eerder was geopend; meiden zouden contact hebben met Tokio Hotel.
    Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat ze géén contact hebben met een Nederlands kind, at all. _0_ Niet, never, zal niet gebeuren ook. Bellen doen ze ook niet met fans enzo, echt niet.
    Laat je niet opfokken oké? Als je het niet zeker bent dan kun je me desnoods pb'en, dan kan ik het laten nagaan bij de jongens, zelf mocht dat nodig zijn. Fakers zijn enorm irritant, en ik heb gemerkt dat jullie je er echt enorm in de maling laten nemen zo nu en dan.
    Voorkom dat gewoon, en reageer er niet op. Of beter, roep een mod die de boel sluit. ;)
    Greetz

    Omg ik krijg heel veel ruzie omdat ik (samen met goeie vriendin van mij ) een E-mail adres heb aangemaakt..

    KaulitzTwins4Ever@hotmail.com

    Tuurlijk is die fake, maar dat was voor een actie. maar omdat wij ook naar duitse fans stuurde kregen wij allemaal gezeik van. FAKEEE..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Oeh dan loog hij dus op de Duitse teletekst. Daar stond dat ie na elk concert een meisje had.


    Geloof het zelf? x'D

    Ik weet nou niet wat ik van die mensen moet denken die zeggen dat ze contact hebben met Tokio Hotel xD
    moet ik dan medelijden hebben of moet ik ze gewoon vet hard uitlachen xD
    ach ja... ik zal wel weer mijn gebruikelijke hoeveelheid van beide nemen^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    omfg... k heb die lijst is bekeken... komt er serieus nog een einde aan:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ging klikke op die link maar halverwege werd ik te lui om nog verder te scrollen en heb duss maar op vorige geklikt :P
    OMg ,,die lijst is mii lang..
    De sit ook son wijffie bij mij op sgool die segt dat se de ex vn Bill is en dat hij haar nu allemaal kadoodtjes ensoo geeft..en dan denk ik:
    Kind,geloof je het self.
    Maar het kan wel melig sijn om dat aantehoren.. dan lig ik weer strijk en dan voelt da kind sig beledigt :P en ik heb tog rusie met haar..


    Crack a bottle