• Voor alle fakers:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6493
    Update van Mel, 11-08-08
    Aangezien dat topic echt als overzicht is kun je daarover hier verder praten.


    He,
    Ik heb dus net weer een topic gesloten, en hoor nu ook dat er ook zo'n ander topic al eerder was geopend; meiden zouden contact hebben met Tokio Hotel.
    Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat ze géén contact hebben met een Nederlands kind, at all. _0_ Niet, never, zal niet gebeuren ook. Bellen doen ze ook niet met fans enzo, echt niet.
    Laat je niet opfokken oké? Als je het niet zeker bent dan kun je me desnoods pb'en, dan kan ik het laten nagaan bij de jongens, zelf mocht dat nodig zijn. Fakers zijn enorm irritant, en ik heb gemerkt dat jullie je er echt enorm in de maling laten nemen zo nu en dan.
    Voorkom dat gewoon, en reageer er niet op. Of beter, roep een mod die de boel sluit. ;)
    Greetz

    Tegenwoordig hebben ze een filter op hun mobiel, dat opnemen met een andere naam deden ze in 2005, maar werkte niet echt goed. :')
    Sinds het grote tom stalker gedoe, na zo'n m&g geven ze nooit hun nummer aan fans. Vrij slim aangezien dat mens echt gek was. x')

    Tegenwoordig hebben ze een filter op hun mobiel, dat opnemen met een andere naam deden ze in 2005, maar werkte niet echt goed. :')
    Sinds het grote tom stalker gedoe, na zo'n m&g geven ze nooit hun nummer aan fans. Vrij slim aangezien dat mens echt gek was. x')


    Tom gestalkt ?


    I need you like a heart needs a beat

    Tegenwoordig hebben ze een filter op hun mobiel, dat opnemen met een andere naam deden ze in 2005, maar werkte niet echt goed. :')
    Sinds het grote tom stalker gedoe, na zo'n m&g geven ze nooit hun nummer aan fans. Vrij slim aangezien dat mens echt gek was. x')


    O_o
    bomm tell me ff iets;;
    tom gestalkt ?
    weetknognix van dus jij meot my mr ff inlichte (A)

    Hm ja, hij had once z'n nummer gegeven, back in 2005, en dat liep vrij uit de hand. Het is nogal stil gehouden maar toch ik dat mens algemeen bekend. ^^
    Maar ik geef haar naam niet, dat zou echt aso zijn. :')

    Kijk, gheghe, dat ik ooit geloof in dat soort dingen niet dus. Maar jij bent wel heel erg zeker van je zaak he?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Van welke zaak? Ik heb me er gewoon in verdiept. ^^

    Dit alles, geniaal.Sorry, oke je hebt je erin verdiept,ga ik ook doen!n.n


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hm ja, ik ga nu ook een sticky openen met de fakers. Maar dan zonder dat mensen kunnen reageren. ;)
    Dan zien de mensen ook even hoeveel het er zijn enzo.
    Het kan wel even duren trouwens.

    Aangemaakt, ik ga nu even de lijsten erin zetten. ^^

    Aangemaakt, ik ga nu even de lijsten erin zetten. ^^


    Huh in een topic? xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    sticky, bij tokio hotel
    Maar ik ben nu bezig al die myspace adressen er goed in te zetten, want zo kom je er bij de helft niet bij.. Damn het zijn er echt te veel x_x

    sticky, bij tokio hotel
    Maar ik ben nu bezig al die myspace adressen er goed in te zetten, want zo kom je er bij de helft niet bij.. Damn het zijn er echt te veel x_x


    OMG dat zijn er indd heel veel 0____0


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    En ik ben nog lang niet klaar dus. _O_
    Damn ik haat fakers

    Jeetje, is het helemaal in ofzo? Nu weer zo'n topic over Gustav. Damn

    Omg :|
    Ik heb die lijsten gezien van fakers, aangezien ik daar niet kan reageren doe ik het hier. Het zijn er veel *mond zakt open*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42