• OHMYGOSH. Sinds dit weekend zat er een suuuperenge spin op mijn kamer. Hij was zwart, groot en dik. Hij was echt heel eng. Hij heette Harrie. Maargoed, ik vroeg zo aan mijn vader of hij de spin weg wilde halen, maar dat wilde hij niet ;o
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd was hij verplaatst!! Hij was dichterbij m'n bed gekomen. En de ochtend dáár weer na was hij verdwenen.
    En toen ik zo tijdens aardrijkskunde dat zij tegen mijn vriendinnen gingen ze verhalen vertellen. Dat iedereen gemiddeld 8 spinnen per jaar in je slaap eet -dat is echt waar-. Tijdens je slaap lopen ze dan je mond in omdat het daar donker en warm is ofzo. Nu zit ik hem helemaal te flippen dat ik een spin heb opgegeten. Want hij was echt supervies en dik en zwart en harig. IEL.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wordt je net wakker, met een spin in je mond O.O
    Maar als je nou plakband of iets dergelijks op je mond doet?
    :9~

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 15:50 ]

    Ugh. Ik weet dat het normaal is, maar mijn aragna fobie doet me echt rillen op mijn benen bij het idee alleen al! :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als er een spin in mijn kamer zit slaap ik er niet vooraleer 'ie weg is. Dan slaap ik gewoon waar ik kan.
    Bij mama/in m'n broer z'n bed, als hij weg is/in de zetel...
    Maar meestal komt mama mij redden, anders papa, ... Anders sterf ik van schrik! :')

    En ik wíl het toch niet geloven! xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ieeel. Straks slaap ik niet meer [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga vannacht tape op mijn mond plakken, for sure.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik krijg rillingen van de gedacht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat wist ik al lang, haha. Best een eng idee. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Was trouwens pas op tv, dat het onzin is dat mensen 8 spinnen per jaar eten. Hoogstens 1 is bewezen uit onderzoek ;) Haha, ik denk niet dat je hem heb gegeten hoor xD Wedden dat je hem vanavond weer vind :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Naar het schijnt zou dat niet waar zijn omdat de tempratuur van je huid veel te warm is.


    I need you like a heart needs a beat

    KirstenSnaps schreef:
    Lekker :Y). Nee het idee is best nasty (krul) maar veel kun je er neit tegen doen, het gebeurd gewoon. Bedenk je maar eens hoeveel insecten je gegeten hebt toen je klein was, zonder dat je er erg in had, of juist wel en dat je het helemaal niet erg vond. :Y)


    your eyes are like stars in the night.

    OMG iewwwwwwwww!!!!!!!!!!!
    Een spin opeten dat zijn 2 woorden die me bijna laten overgeven...Als ik een een spin heb gegeten....IK MOET ER NIET AAN DENKEN!!
    XN

    gatver ik haat spinnen zo erg T-T


    cakes taking over the world

    Gelukkig merk je het 's nachts niet, dat zou pas eng zijn. Nu is het alleen de gedachte die het eng maakt :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    ImTheWolf schreef:
    ^^ Wat ik allemaal wel niet hoor.
    Die spin die jij "at" heb je waarschijnlijk helemaal niet opgegeten! Het klopt Dat je gemmideld 9 spinnen eet, maar die zijn vaak zo klein dat je ze amper kan zien. Een rare smaak in je mond komt gewoon door hetgene wat je gisteren had gegeten. Trust me! Gij heeft echt geen spin naar binnen gewerkt ;)


    Ja, precies wat jij zegt.
    Het zijn meestal van die kleine kut spinnetjes die overal kleine draadjes naartoe webben. Die verstoppen zich 's nachts in je mond omdat het er lekker vochtig en donker is, maar uit automatisme kauw en slik je het door.


    Scream for mercy!

    Ik heb liever spinnen in m'n mond dan vliegen.
    Een week geleden vloog er een m'n strot in. x'D


    I've got your back like a bra strap.