• OHMYGOSH. Sinds dit weekend zat er een suuuperenge spin op mijn kamer. Hij was zwart, groot en dik. Hij was echt heel eng. Hij heette Harrie. Maargoed, ik vroeg zo aan mijn vader of hij de spin weg wilde halen, maar dat wilde hij niet ;o
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd was hij verplaatst!! Hij was dichterbij m'n bed gekomen. En de ochtend dáár weer na was hij verdwenen.
    En toen ik zo tijdens aardrijkskunde dat zij tegen mijn vriendinnen gingen ze verhalen vertellen. Dat iedereen gemiddeld 8 spinnen per jaar in je slaap eet -dat is echt waar-. Tijdens je slaap lopen ze dan je mond in omdat het daar donker en warm is ofzo. Nu zit ik hem helemaal te flippen dat ik een spin heb opgegeten. Want hij was echt supervies en dik en zwart en harig. IEL.


    it's so empty living behind these castle walls

    Is dat niet gevaarlijk voor je dan?


    .

    Ik zag eens een reportage op tv over een man die bijna alles wist van spinnen. En hij zei dat je geen spinnen eet in je slaap, fso. Want spinnen gaan zichzelf niet in gevaar brengen door in je mond te gaan kruipen.

    Ik ben bang voor spinnen ;o Blergh elke keer als ik dat verhaal hoor krijg ik weer de kriebels.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xRapunzel schreef:
    Ik zag eens een reportage op tv over een man die bijna alles wist van spinnen. En hij zei dat je geen spinnen eet in je slaap, fso. Want spinnen gaan zichzelf niet in gevaar brengen door in je mond te gaan kruipen.

    Jij stelt me gerust, hartelijk bedankt! _O_


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oke.
    harrie kan ook ergens anders zijn..
    het hoeft niet zo te zijn dat je hem hebt opgegeten.
    kijk je kamer nog eens rond.
    hij kn zich ook onder je bed hebben verstopt. ;)


    Life is a beautiful struggle

    Mijn pa jaagt ze een soort van weg. Hij kroop onder mijn matras. Ö Ongezond.! -_-'
    Hij zat daar dus zo'n beetje, en was zeg maar onvindbaar. Heb die waarschijnlijk ook opgegeten.. Iew. Als ik daarbij nadenk. Dat zo'n beest door je keel kruipt. *gruwelt*


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    JustLikeYou schreef:
    Ja da moeste we nu echt wete..
    Nu ga ik er wss veel aan denke, ookal wist ik da, terwijl ik het vergete was en nu nimeer..
    Bedankt hoor --"

    Je hoeft je slechte humeur niet op haar af te reageren hoor. -.-


    None but ourselves can free our minds.