• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:26 ]

    voor als je 1.60 bent en 38 kilo weegt is nog wel goed hoor !
    een meisje uit mijn klas is 1.65 en weegt 34 kilo..
    dan denk ik ;je hebt anorexia !
    jij hebt denk ik wel een mooi figuur en hebt een mooie lengte !
    en je moet niet zo onzeker zijn over je zelf !
    je bent zoals je bent tog ?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 18:35 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wow, dat is echt heel weinig. Ik zou je heel graag 5 kilo van mij aanbieden, maar dat kan ik spijtig genoeg niet. Oké, dit was ongepast.

    Eet veel proteïnevoer, train (krijg meer spieren, zo ga je ook ineens meer wegen), etc: zo ga je meer wegen, maar word je niet dik. :3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 18:47 ]


    Only losers can act the way you do

    Anders moet je naar een dokter of diëtist gaan, die kunnen je beter helpen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is in vergelijking met je leeftijd best weinig. Ook ben je best wel klein voor je leeftijd.
    Daarentegen past je gewicht heel goed bij je lengte.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je mag wel wat van mijn vet hebben?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je mag zo 20 kilo van mij hebben hoor. (H) :P

    Maar ik snap dat dat heel rot is, mijn moeder heeft tot ruim in haar 30e maar 40 kilo gewogen terwijl ze toch 1.63m is.

    Wat voor haar hielp was 5x per dag kleine beetjes eten, dat is voor zowel afvallen als aankomen een goed dieet. Je kan ook bij de dokter vragen voor hulp om aan te komen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Weg allemaal, ze moet mijn vet nemen. (cat) Hoeveel kilo wil je?:9~ Nee maar serieus, als je er niet blij mee bent, ga dan naar de diëtiste?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind mezelf ook te dun :/ Ik zou zó graag nog iets aankomen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet sowieso niet snoep gaan eten ofzo, maar je kan altijd meer gewoon gaan eten. Of een dokter om advies vragen ofzo..


    make things right before you get to sleep.

    Ik ben 1.68 en 50 Kilo. Je bent wel licht hoor! En als je wat wil aankomen kun je dat het beste doen door Gewoon gezond fruit te eten en gezond. Niet door extra vette dingen te eten dat is slecht voor je en daar krijg je niet mooie rondere vormen van alleen blubber :$

    x

    Ik ben ook altijd heel mager geweest, begin 1e klas woog ik nog maar, 27 kilo? En ik eet zoveel ik wil, maar ik kom eecht niet aan. Ben nou 15 en ben nu eindelijk een beetje op gewicht -47 kilo-, maar het heeft me echt heel veel moeite gekost .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Zó hé D:
    Uh, ja dat is inderdaad wat aan de lichte kant. Dan moet je uh.. ongeveer 50 wegen.

    Misschien een diëtist?


    I live for the applause, you will die for it.

    Eet zo een nootjes. Daar kom je blijkbaar van bij.. Heb ik eens gehoord op tv en mijn papa bevestigde me dat, omdat ik het niet geloofde -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Niet alles in een keer eten, maar gewoon verspreiden over een dag. En trainen is idd een goede optie, zo krijg je spieren, en wordt je zwaarder. En dat niet alleen, dan worden je armen etc. ook wat dikker, dus ben je direct van al dat gezeur af van; heb je geen anorexia?

    En als zo iets niet werkt, als sporten ofzo, dan zou ik naar de huisarts gaan, kijken of hij een idee heeft.

    En ik keek net even op je profiel, en zag dat je 15 bent. Is je lichaam zelf al wel verder ontwikkeld? (oke klinkt raar, maar ik bedoel dat je bijv. nog niet ongesteld bent of geen borsten etc hebt), want als dat het geval is, kan het nog zo zijn dat je later begint te groeien, en dat je lichaam vanzelf ook zwaarder wordt omdat je veel meer hormoon productie etc hebt.. Maar ik weet dus niet of je dat allemaal al bent/hebt... [edit, ik zeg dit wel heel mooi, maar ik ga er vanuit dat je een meisje bent xD]

    Und anders.. kan ik je niet helpen xD;)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 21:25 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    btw. xD, ik zei dat allemaal niet om stom te doen ofzo xD, maar je klinkt nogal ongelukkig, dus zo kan je er miss iets aan veranderen ;).. Ik begrijp dat het niet leuk is om steeds aan te horen of je anorexia hebt:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.