• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:26 ]

    Geloof me, dat valt nog mee. Maar ik zou toch wat proberen aan te komen, misschien ligt het gewoon aan je groei (;


    All was well.

    Naar een zo'n speciale dokter gaan, die jou een dieet gaat opleggen. Ik moet dit ook doen, want ze willen mij een gewicht van 55 geven. En ik moet ook nog een weg afleggen. Ik zie er tegenop, omdat ik nu veel moet overgeven, maar ik kan dit beter doen voor later, als ik ooit kindjes wil hebben. Ik raad jou sterk aan om naar zo'n dokter te gaan!


    Your Butt is Mine!

    Eigenlijk zou iedereen in de wereld op zijn juiste gewicht moeten zijn, dan heeft niemand nog last van anorexia of overgewicht. Helaas kan ik je niet helpen of ik zou als de rest moeten zeggen dat ik je enkele kilo's van mij wil geven, maar dan denk ik dat je een nieuw topic moet openen over het feit dat je wilt afvallen xp


    MUSIC && FASHION

    wees blij met wat jij wél hebt en andere graaaag zouden willen!
    Je bent wie je bent en als je je gewoon normaal gedraagt en normaal eet, dan is dit nou eenmaal je lichaam en kan je daar niet veel aan doen.
    (natuurlijk zou je langs kunnen gaan bij de dokter/diëtiste enzeu, maar dat moet je zelf maar even kijken.)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Euhm, tsja, I agree! Ik vind mager eigenlijk niet zo mooi..
    Maar, volgens mij heb jij een prima gewicht hoor!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik weet hoe het is meis! ik heb precies hetzelfde probleem
    ik kan alles eten wat ik wil en ik kom maar niet aan! hoor heel vaak van mensen: kijk dan hoe dun zij is..en kijk dan naar mij..en van: eet je wel genoeg..en van: je moet toch wel beetje aankomen want met je bmi weeg je niet genoeg blabla..
    ik denk van: ja iets meer zou ik ook wel willen ,ik hb gleuk dat ik alles kan eten en dn niet aankom..maar zo was mijn tante ook..en die is nu stevig (niet dik ofzo,maar niet meer zo super slank als vroeger!)..en niet meer zo slank!

    Ik ben 1.70 en weeg 51 kilo

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 17:04 ]

    xLovveexTHx schreef:
    Ik weet hoe het is meis! ik heb precies hetzelfde probleem
    ik kan alles eten wat ik wil en ik kom maar niet aan! hoor heel vaak van mensen: kijk dan hoe dun zij is..en kijk dan naar mij..en van: eet je wel genoeg..en van: je moet toch wel beetje aankomen want met je bmi weeg je niet genoeg blabla..
    ik denk van: ja iets meer zou ik ook wel willen ,ik hb gleuk dat ik alles kan eten en dn niet aankom..maar zo was mijn tante ook..en die is nu stevig (niet dik ofzo,maar niet meer zoals vroeger)..en niet meer zo slank!

    Ik ben 1.70 en weeg 51 kilo