• We zijn allemaal bepaalde Harry Potter covers gewoon, daardoor is het soms vreemd als we er plots anderen zien. Maar soms zijn die andere covers echt extreem vreemd! Laten we deze nader bestuderen, geniet van tien vreemde Harry Potter boek covers! (Weet wel dat er nog veel meer vreemde covers zijn!)


    Klik hier om het lijstje te bekijken!

    ~ En als je wilt drop je hier in het topic nog andere Harry Potter covers die jij heel vreemd vind! ~


    I wanna be a wizard!

    Hahaha, geweldig! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was even bang dat dit een lijstje zou zijn waarin de covers van Harry Potter fanfics hier op Quizlet belachelijk zouden worden gemaakt, maar gelukkig niet. Dit lijstje is prachtig. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik was even bang dat dit een lijstje zou zijn waarin de covers van Harry Potter fanfics hier op Quizlet belachelijk zouden worden gemaakt, maar gelukkig niet. Dit lijstje is prachtig. :'D


    16 - 09 - '17



    Deze maakt me ook vrolijk. Perkamentus gaat voor een kekke hoed en op de achtergrond lopen een centaur en een eenhoorn alsof het beste vrienden zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:



    Deze maakt me ook vrolijk. Perkamentus gaat voor een kekke hoed en op de achtergrond lopen een centaur en een eenhoorn alsof het beste vrienden zijn.


    Het lijkt zelfs alsof Perkamentus een hippe torenjurk draagt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik was even bang dat dit een lijstje zou zijn waarin de covers van Harry Potter fanfics hier op Quizlet belachelijk zouden worden gemaakt, maar gelukkig niet. Dit lijstje is prachtig. :'D


    Zou ook grappig zijn geweest though, mits mensen dat kunnen hebben :')


    Happy Birthday my Potter!

    Haha ik zag ook al ooit zo'n lijstje op tumblr. Blijft me verbazen haha! Ik vind de covers die in Nederland gebruikt worden toch een van de mooiste.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 19:36 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Wauw, wat hebben die illustrators gegeten?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, man, daar moet je ook serieus je best voor doen. :'D Ik vind onze covers best wel mooi, tbh. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je die covers zie, dan voel je toch echt niet direct de drang om het boek te lezen, of ben ik nu mis?
    Het is in ieder geval erg grappig ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw, gewoon wauw. _O_


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Alpheratz schreef:



    Deze maakt me ook vrolijk. Perkamentus gaat voor een kekke hoed en op de achtergrond lopen een centaur en een eenhoorn alsof het beste vrienden zijn.


    Haha, die is inderdaad ook heel apart.


    I wanna be a wizard!

    Palinoia schreef:
    Hahaha, geweldig! :'D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."