• Bij dat spel Leeftijd om te ontmaagden op het forum, vinden echt héél véél de leeftijd 16 al goed...
    En dan denk ik HOLY KAK?!
    20 vinden ze weer te oud Dx Srsly, dat vind ik uh... ik zeg maar niks :/ Maar srsly, ik vind 24 ofzo pas echt goed... en dan zelfs met iemand waarvan je écht houd.
    Muh, zal wel aan mij liggen? (denk t niet 8D)


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet het gewoon doen als je er klaar voor bent, maar ik vind 13/14 ook nog wel jong. Ik was zelf net 16.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Reset schreef:
    Liever te oud dan te jong. Ik ga er echt geen leeftijd aan knopen wanneer ik ontmaagd wil zijn hoor ._.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 23:09 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Stiekem vind ik 16 ook wel te jong hoor ;) Ik vind 18, 19, 20 wel een mooie leeftijd. Maar ja, het gebeurt soms gewoon. Maar ik weet nu al dat ik niet voor mijn 17e seks wil hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vind ik ook hoor :O

    Ik heb er niks tegen want het is je eigen keus... Maar als ze op hun 16e zwanger zijn door eigen schuld gaan ze zielig doen :S

    Rond je 20e lijkt me best redelijk en idd van iemand waarvan je houdt (H)

    Pff, ik wil nog geeneens een vriendje tot ik 20 word, laat staan dat ik nu, op mijn zestiende, al ontmaagd wil worden.
    Waar gaat de wereld naartoe? o.O


    Where there is a sea there are pirates...

    Iedereen zit bij dat spel te geinen, eentje zei 0 jaar, ik zei precies goed.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Architect schreef:
    Nou ja zeg, als je 24 bent en je nog aan je vriend moet zeggen dat je maagd bent. Dat is volkomen normaal, het kan natuurlijk dat je dan nog maagd bent, maar de méésten zijn dan toch al (lang) ontmaagd en dus klinkt het vreemd.

    Inderdaad. Ik denk dat ik als ik ga trouwen nog maagd zal zijn x'd
    Ocharme mijn man dan. ;o
    Maar ik vind het gewoon zo idioot om nu al over heel dat gedoe na te denken. Ik heb nog een heel leven voor me, dus ik houd me daar niet mee bezig. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    18 ofzo...
    24 is al halfbejaard :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wilde 16, maar het is 2 jaar eerder gebeurd ;x
    Je moet het gewoon doen wanneer je er klaar voor bent. Daar zit écht geen leeftijd aan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xTalkIsCheap schreef:
    18 ofzo...
    24 is al halfbejaard :')

    Dat vind ik best beledigend, eerlijk gezegd. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Jee hebt helemaal Gelijk x]]
    16 is veel te jong.
    en 24 Is perfect.
    Gehebt nog heel je leven om zwanger teworden...

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chased schreef:
    Ik vind dat er geen leeftijd aan verbonden zit. Als je er klaar voor bent is het goed.