• Hallo allemaal, de zomervakantie is bijna begonnen, en dat betekent weer meer vrije tijd.
    Nu heb ik zelf weer inspiratie gevonden voor Quizlet radio. Nieuwe ideeën en een serieuze radio met natuurlijk de nodige humor.
    Maar, Quizlet radio zal niks zijn zonder de Quizlet mensen zelf!

    Daarom is het erg belangrijk om jullie mening te hebben!
    Daarom verzoek ik jullie deze enquête in te vullen en in dit topic te plaatsen of op te sturen naar mij per PB.

    Enquête:

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):

    Hartstikke bedankt alvast!
    :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eerst even vraagje: die filmavond komt dus niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -Ja,
    Omdat ik het mis.Ik luisterde het elke vrijdag
    Alleen toen gebeurde er iets dat school heet ><
    -Niets
    - Verschillend zo krijg je alle luisteraars te pakken
    -Vrijdag of zaterdag
    -Grapjes van rickjuh (nerd)
    - de grappen 10 min. en weermannetje rick moet vooral blijven :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is inderdaad niet gelukt, het is vrijwel onmogelijk een filmavond te maken voor veel mensen.
    (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?): ja, omdat ik die nooit heb gehad.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): weet niet, nog nooit gehaddd.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!): verschillende van tokio hotel tot justin bieber.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: elke dag?

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..): nieuwe aanpassingen op q & muziek.

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): IK HEB EEN SLIM IDEE.
    kies een paar Dj's.
    En laat elke dag een paar dj's muziek enzo draaien. :9~:9~

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:04 ]


    Smiling but close to tears.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Jaaah, het was altijd zoo gezellig! <3
    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    Ik vond het altijd leuk :')
    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Door elkaar, dat is het leukst :'D
    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    Alle dagen mogen behalve maandag of zondag! :'D
    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Muziek, verhalen of gewoon praten met users via telefoon ofzo :')
    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):
    Eeuhm iets van een wdstrijd? :')


    -

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja, want ik wil het ook graag luisteren.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    Geen idee.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Gewoon van elke genre wel wat, want elke Quizletter heeft weer z'n eigen muzieksmaak. Dus voor elk wat wils dan.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    Vrijdag of zaterdag.

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Updates van Q, als nieuws de Q nieuwsbrief ofzo, user van de week, muziek. e.d.

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):
    Misschien een aantal DJ's of reporters die een interview doen met een Quizletter online ofzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?): Ja^^ Ik vond je altijd zo ontzettend grappig.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): Iets meer gepraat dan het vroeger was.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!): Jep, en dan gewoon aanvragen van de users zelf.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: Vrijdag/zaterdag

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..): muziek, praatjes, verslagen, forum. Liever geen verhalen, die kunnen saai of langdradig worden (en niet iedereen vindt hetzelfde soort verhalen leuk).

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): Eh... Eigenlijk niet, sorry.


    I am an idiot, I move.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja! Het bracht sfeer op Quizlet, in het programma zelf maar ook in de topics die je opende op de avonden dat Quizlet radio draaide.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): Hmm, het enige wat ik me kan herrinneren van wat ik niet fijn vond, was dat als jij eventjes weg was er dan automatisch nummers gingen draaien. Dat is helemaal niet erg maar daar zaten ook best veel nummers tussen die alleen maar boem boem deden en zonder zang Ö Dat was irritant, hihi.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Allerlei soorten muziek op 1 avond. Ik merkte wel dat veel mensen niet luisterde omdat het hun muziek niet was, volgens mij kwam die muziek (zoals metal?) er dan helemaal nooit op. Dus echt van alles en nog wat door elkaar en vooral veel verzoek nummers!


    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:

    Ik kan elke dag wel momenteel, dus dat mag de rest beslissen ^^

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Allerlei soorten muziek en veel verzoeknummers zoals ik al zei, het laatste nieuws (serieus maar ook van celebs ofzo?) en jij als weermannetje =D. Ook reacties voorlezen uit de quizlet radio topics was echt grappig. En natuurlijk een kerstradio met kerst, en een wk radio met het wk etc =D

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): Wat MakeBelieve hierboven zei vind ik wel een goede. Dat users een hele week lang een bepaald iets kunnen insturen en dat de users hier dan op kunnen stemmen als de radio bezig is. Aan het eind maak je dan de winnaar bekend =D Als het niet te veel werk is :/

    Leuk dat Quizlet Radio terug komt!

    Ik las ook trouwens dat bij veel mensen de radio het niet doet, ook als jij bezig was? Hoe kan dat?

    Bedankt voor al jullie antwoorden! Hopelijk worden het er nog wat meer.

    @Krullie, dat waren idd een paar mensen, die de plug in van windows media player niet hadden. Maar dat zijn niet zoveel mensen, ik denk, 5 op de 40 ongeveer. :) En mensen met problemen probeer ik altijd zo goed mogelijk te helpen. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb nog een ideetje: 'Vraag het Rick' of 'Rick weet raad'
    Iedereen kan in een topic een vraag aan je stellen of hebben je hulp nodig. En jij kiest er dan eentje uit die je beantwoord of je verteld wat je in jou geval zou doen.
    -dit idee komt eigenlijk door mijn ouders- hahah. Want ze zeiden: Dan moet je aan hem vragen hoe ik mijn moeder kan overtuigen voor een navelpiercing. slim he. (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 23:00 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Er zitten hier een paar goede ideeën tussen!
    Ik zit te twijfelen als dag, vrijdag avond, of zaterdag, of om en om. :8


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):

    Ja omdat het leuk is/was.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): uhh dast weet ik niet.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Verschillend. Maar niet stom.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    vrijdag.

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Vanalles. tussendoor muziek is altijd goed. Prijs story's aan.

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):

    nog niet.


    Food.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja, het bracht altijd een leuke sfeer aan quizlet en het bezorgde ons een leuke avond. Ook de topics waar in gepraat werd het bracht mensen bij elkaar (:

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    Het zou wat langer moten duren want het was altijd zo kort ): ( maarja jij hebt het ook druk ;p)

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):

    Verschillend, wat je ook zou kunnen doen is als je het bv op vrijdag avond doet dat je dan op vrijdag middag een topic post en dat mensen dan bijvoorbeeld artiesten geven en nummers. Dus gewoon verzoekjes (:


    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:

    Zaterdag avond, al hoewel het ook fijn is om als je vrijdag na een lange dag weer thuis komt naar de radio kunt luisteren ;D

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Zoals het eerst was, Elke keer een liedje draaien en dan aan het einde van het liedje even praten en een paar berichten voor lezen die bijv op het topic gepost zijn en helemaal aan het einde weer een verhaaltje ^^

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):
    Misschien een prijsvraag per uitzending of een keer in de twee weken en dat de winaar dan een topic in de spotlight mag zetten (:?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja, het is leuk om te luisteren, en dan hoef je niet de heletijd alle muziek op te gaan zoeken

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): -

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!): verschillende soorten muziek.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: Zondag avond want dan verveel ik me altijd xD

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..): vooral veel muziek

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): uhm misschien kun je de jarige over de radio feliciteren en een liedje speciaal voor hun draaien? en uhm misschien de spotlight extra aandacht geven, en of story/quizen aanraders.

    maar eigenlijk weet ik ook niet veel xd

    Moet Quizlet radio terug komen? Ja. De reden is dat het voor veel mensen erg gezellig is en je vergeet even alles van school en zo.

    Wat moet er verbeterd aan worden? Het zou wat langer moten duren want het was altijd zo kort ):

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? Altijd verschillende muziek. Behalve tijdens feestdagen: Zoals kerst, Nieuwjaar en het WK. Tijdens bijvoorbeeld zulke dagen kun je muzieknummers draaien die bij die periode passen.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: Vrijdag

    Wat moet er vooral op de radio komen? Muziek & Nieuws over Quizlet.

    Heb je zelf ideeën voor de radio? Ik heb geen ideeën. Al mijn voorkeuren staan in de antwoorden van de vragen.


    *~* Proud Luxury *~*