• Hallo allemaal, de zomervakantie is bijna begonnen, en dat betekent weer meer vrije tijd.
    Nu heb ik zelf weer inspiratie gevonden voor Quizlet radio. Nieuwe ideeën en een serieuze radio met natuurlijk de nodige humor.
    Maar, Quizlet radio zal niks zijn zonder de Quizlet mensen zelf!

    Daarom is het erg belangrijk om jullie mening te hebben!
    Daarom verzoek ik jullie deze enquête in te vullen en in dit topic te plaatsen of op te sturen naar mij per PB.

    Enquête:

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):

    Hartstikke bedankt alvast!
    :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Moet Quizlet radio terug komen? : Ja! ik persoonlijk vond het altijd enorm chill om naar te luisteren.
    Wat moet er verbeterd aan worden? : Je moet van je draatjes afblijfen, zodat we je ook horen, en blijfen horne., ;x
    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? : Altijd verschillende muziek. zodat iedereen tog blijft luisten. anders als een muzieksoort iemand niet aanstaat, klink die denk ik al gouw weg.
    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren? : Zaterdag
    Wat moet er vooral op de radio komen? : gewoon zoals eerst. van alles wat.
    Heb je zelf ideeën voor de radio? : Nee, maar ik vind ideeen van somiige hier wel heel leuk ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Opzicht wel, maar dan moet er wel wat verbeterd worden.
    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    - De chatfunctie, misschien is een officiële chatbox handiger i.v.m. refreshen wat niet altijd lukt.
    - Een officieel 'nummer aanvraag' hoekje, en niet via quizlet ofzo, maar op de site zelf.
    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden?
    Zou kunnen, je kunt het ook bij top 40 houden, je kunt ook gaan peilen welke muziek gewild is en daaraan de norm aanpassen.
    Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Dan kun je beter af en toe een dagje houden met een thema, niet een hele week.
    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    Zondag. Dit omdat dan de meeste mensen wel thuis zijn, niet aan het werken zijn etc.
    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Gezien het feit dat het een quizlet radio is, dacht ik ook aan wedstrijden, en misschien ergens een hoekje waar mensen hun verhalen kunnen promoten, en dat je af en toe die verhalen aangeeft. Je kunt misschien zelfs een team aanstellen die de verhalen keurt, en dat er per dag wordt gepeild wie het beste verhaal had. Net zoals die kudo's, alleen dan d.m.v. een jury.
    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):
    Meer DJ's, van Quizlet, zodat er vaker gedraaid kan worden, en zodat er vaker geluisterd wordt.


    Life is hard and then we die

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?): Nee, het was best leuk, maar na één keer luister ik toch nooit meer.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!): Niks.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!): Gewoon top 40.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: Voor mij geen.

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..): Echte goede verhalen, topics, nieuws en muziek.

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): Neuh, geen ideeën hier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?): Ja, het bracht weer activiteit op het forum.

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    Hm, tja. Waarom mensen het soms niet luisteren is omdat hun smaak voor muziek niet word gedraait.

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!): Echt verschillende en niet alleen maar Top-40 of al die mainstream artiesten.

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?: Zaterdag of Vrijdag.

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..): Muziek zowiezo. Voorderest is het ook leuk om nu de uitslagen van het WK te melden (?) Nja, ik noem maar wat op. Uuuh, nieuws? Misschien Q nieuws? Geen idee wat voor nieuws dan. Want Nieuws van TV: Saaaai 8D

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken): Ik vond die film raden wel héél leuk, dat moet wel terug vind ik 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja, want dan heb je tenminste iets om te luisteren na een vermoeiende week school. En in de vakantie luister je vaker muziek en hoor je ook wel eens liever de radio dan altijd diezelfde muziek.
    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    /
    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    Veel verschillende muziek op aanvraag. _O_

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    Vrijdagavond

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    De users bellen vond ik altijd heel leuk. ;3


    Let the Night embrace you

    Moet Quizlet radio terug komen? (Waarom?):
    Ja omdat dat lekker gezellig is!

    Wat moet er verbeterd aan worden? (Kritiek is altijd welkom!):
    De site is een beetje vreemd. kan dat soms in het Nederlands?

    Moet er veel verschillende muziek gedraaid worden? Of 1 soort per week? (Zelf met ideeën komen mag altijd!):
    gewoon de top hits van hier. Zoals JB TH en Noem maar op!

    Welke dag lijkt je het beste om radio te luisteren?:
    Donderdag.

    Wat moet er vooral op de radio komen? (Muziek, nieuws, verslagen, quizlet forum/verhalen enz..):
    Aanraders qua Stories,quizen en muziek nieuws. En natuurlijk de nieuwe Records op Quizlet!/blue]

    Heb je zelf ideeën voor de radio? (Elk idee is van harte welkom, en word serieus bekeken):
    nee,eigenlijk niet.


    Tada!