• Ja, alweer een topic over mijn vriendje, ja. Het worden er aardig veel >.<

    Vanmiddag was ik dus met T. aan het rondhangen, omdat we elkaar nauwelijks zien. We hebben het beiden druk met school en zo, vandaar.
    Op ten duur kwamen we uit in een klein bosje in Emmen. Daar hebben we een beetje lopen klieren en knuffelen.
    We hebben nog niet gezoend, omdat T. nog ''groen'' is zegmaar, kortom hij heeft nog nooit gezoend. Dat wouden we vandaag doen, niet echt dat we het afgesproken hadden ofzo.. We hadden beiden wel de neiging om elkaar te zoenen. Dat is er niet van gekomen.
    Ik ga met de bus naar huis, want ik woon ongeveer 30 kilometer van Emmen vandaan. Hij heeft me weggebracht, en toen zei hij dat ''iets'' hem tegen hield om mij te zoenen. Een gevoel in z'n buik ofzo. Hij is bang dat het fout gaat en dat ik hem ga uitlachen. Hij is bang om mislukkingen te ondergaan. Serieus, hij is heel erg onzeker en dat is nergens voor nodig, maar dat ziet hij niet in.

    Er is altijd wel iets in onze relatie.. Ik heb nu het gevoel dat hij niet echt om me geeft. Ook omdat hij voortdurend opmerkingen maakt over mijn gewicht. Dat ik af moet vallen enzo..
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, hij is fucking kwaad op zichzelf omdat we niet gezoend hebben en door mij heeft hij ruzie met een klasgenoot. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil hem niet kwijt, maar hij doet soms zo apart..
    Help?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:16 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Same for me, alleen geldt dat ook voor mijn huidige vriend.


    Yesh bij mij ook. Gelukkig, anders was ik echt ongelukkig geweest denk ik.


    Your make-up is terrible

    Oke, even serieus. Een belangrijke basis voor een goeie relatie is vertrouwen en acceptatie. Heb je die twee dingen niet of komen die twee dingen niet, dan is het een kwestie van aftellen voor de verkering de afgrond in gaat.
    Wat ik zou doen: Diegene eens gaan vertellen dat als hij me niet neemt zoals ik ben, dat hij maar op kan flikkeren. Hij moet niet kwaad zijn op zichzelf dat hij je niet durfde te zoenen, maar vanwege bullshitopmerkingen om je gewicht.
    Dat was de preek. Amen.
    -Pissig-


    No growth of the heart is ever a waste

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Annick, jij hebt geluk! ;o
    Ja, best wel, en dat besef ik heel goed hoor :)


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Yesh bij mij ook. Gelukkig, anders was ik echt ongelukkig geweest denk ik.
    Niet waar, anders had je mij gehad als vriendje =3


    Life is hard and then we die

    Met stevig/dik zijn is niks mis, het gaat om het innerlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Niet waar, anders had je mij gehad als vriendje =3


    Ja, dat is waar <3


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Same for me, alleen geldt dat ook voor mijn huidige vriend.


    En de mijne, die dude wordt al gek als ik zeg dat ik mollig ben, gaat ie als een idioot: 'Nee, dat ben je niet en hou nu maar op met dat te zeggen want ik heb je al duizen keer gezegd dat je mooi bent (: ' -zucht- MAAR! Wat jou vriend doet is.. is.. grm, ik heb er geen woorden voor, je mag je niet zomaar laten doen, hij moet je nemen hoe je bent, en zoiets is best beledigend. Je moet daarover volgens mij toch echt eens met hem praten. En over dat ontgroenen, nou, je zegt dat hij onzeker is? Praat er misschien eens over, maar het komt heus wel een keer.

    Hallo mede Drenthenaar! (:
    -woont in Borger. 20 KM bij Emmen vandaan-
    Maar eh, praat er over met hem?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neem zelf het initiatief om hem te zoenen?


    -