• Ja, alweer een topic over mijn vriendje, ja. Het worden er aardig veel >.<

    Vanmiddag was ik dus met T. aan het rondhangen, omdat we elkaar nauwelijks zien. We hebben het beiden druk met school en zo, vandaar.
    Op ten duur kwamen we uit in een klein bosje in Emmen. Daar hebben we een beetje lopen klieren en knuffelen.
    We hebben nog niet gezoend, omdat T. nog ''groen'' is zegmaar, kortom hij heeft nog nooit gezoend. Dat wouden we vandaag doen, niet echt dat we het afgesproken hadden ofzo.. We hadden beiden wel de neiging om elkaar te zoenen. Dat is er niet van gekomen.
    Ik ga met de bus naar huis, want ik woon ongeveer 30 kilometer van Emmen vandaan. Hij heeft me weggebracht, en toen zei hij dat ''iets'' hem tegen hield om mij te zoenen. Een gevoel in z'n buik ofzo. Hij is bang dat het fout gaat en dat ik hem ga uitlachen. Hij is bang om mislukkingen te ondergaan. Serieus, hij is heel erg onzeker en dat is nergens voor nodig, maar dat ziet hij niet in.

    Er is altijd wel iets in onze relatie.. Ik heb nu het gevoel dat hij niet echt om me geeft. Ook omdat hij voortdurend opmerkingen maakt over mijn gewicht. Dat ik af moet vallen enzo..
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, hij is fucking kwaad op zichzelf omdat we niet gezoend hebben en door mij heeft hij ruzie met een klasgenoot. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil hem niet kwijt, maar hij doet soms zo apart..
    Help?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:16 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm, dat is vaag.. Misschien wil 'ie gewoon nog even groen blijven, dat komt waarschijnlijk vanzelf wel. Maar dat van dat afvallen is niet normaal, als mijn vriendje dat tegen me zou zeggen had ik hem al lang in zijn gezicht geslagen ;x
    Veel sterkte (hoe moet je dat noemen in deze situatie ;$) in ieder geval (flower)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:18 ]


    Alis volat propriis.

    Nounou, hij moet je maar hebben zoals hij is, hij moet zichzelf hebben zoals hij is, misschien moet hij eventjes aan zichzelf gaan werken.
    Zeggen dat je iets aan je gewicht moet doen is gewoon not done als jongen zijnde hoor. Tenzij het echt extreem is en je gezondheid erdoor in de problemen komt.
    En dat gevoel zijn waarschijnlijk zenuwen, of hij vind (onderbewust) toch dat jij niet het meisje bent waardoor hij zich wilt laten ontgroenen.


    Your make-up is terrible

    Dat je gewicht moet verliezen? Lekker vriendje dan, als hij je niet accepteert zoals jij bent. :S
    edit: hoe oud is hij dan, als hij nog niet gezoend heeft? Ben jij dan ook zijn eerste vriendinnetje ofzo? O_O

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:20 ]


    ars moriendi

    Da's raar... Vooral dat iets hem tegen houd je te zoenen. En het lijkt me nou ook niet zo fijn om een vriendje te hebben die opmerkingen over je gewicht maakt.
    Hmm.. wat kan je eraan doen. *denkt*
    Misschien moet je vragen of hij wel echt iets met je wil als hij zegt dat "iets" hem tegen houd?
    Nouja, ik zou in ieder geval maar eens een goed gesprek met hem gaan voeren.
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Mercury schreef:
    Dat je gewicht moet verliezen? Lekker vriendje dan, als hij je niet accepteert zoals jij bent. :S
    edit: hoe oud is hij dan, als hij nog niet gezoend heeft? Ben jij dan ook zijn eerste vriendinnetje ofzo? O_O


    Hij is 15. Heeft wel eerder een vriendinnetje gehad, maar dat was niet zo serieus ofzo.. Ik weet het niet precies, eerlijk gezegd ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Essence schreef:
    Da's raar... Vooral dat iets hem tegen houd je te zoenen. En het lijkt me nou ook niet zo fijn om een vriendje te hebben die opmerkingen over je gewicht maakt.
    Hmm.. wat kan je eraan doen. *denkt*
    Misschien moet je vragen of hij wel echt iets met je wil als hij zegt dat "iets" hem tegen houd?
    Nouja, ik zou in ieder geval maar eens een goed gesprek met hem gaan voeren.
    Succes!


    None but ourselves can free our minds.

    Assassin schreef:
    Nounou, hij moet je maar hebben zoals hij is, hij moet zichzelf hebben zoals hij is, misschien moet hij eventjes aan zichzelf gaan werken.
    Zeggen dat je iets aan je gewicht moet doen is gewoon not done als jongen zijnde hoor. Tenzij het echt extreem is en je gezondheid erdoor in de problemen komt.
    En dat gevoel zijn waarschijnlijk zenuwen, of hij vind (onderbewust) toch dat jij niet het meisje bent waardoor hij zich wilt laten ontgroenen.

    Wow, sorry, wat zei hij?
    -kwaad-


    Life is hard and then we die

    K ken jullie allebei en k zou zeggen; gewoon laten gaan zoals het nu gaat,die ontgroening komt vanzelf


    If you believe in yourself anything is possible

    Hij heeft hier een probleem, niet jij. Hij moet jou nemen zoals je bent en heeft niets te zeuren over jou gewicht, jij zeurt toch ook niet op hem? En als er iets is dat hem tegenhoud om jou te zoenen, hm, dat voorspelt meestal niet veel goeds.
    - sorry - .


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wacht hij zegt wat? dat je moet afvallen?
    zit je niet juist met iemand in een relatie omdat je van die gene houdt zoals die gene is?

    sorry, maar over zoiets kan ik echt kwaad worden..


    Never forget the things that make you smile

    PUKKELxDING schreef:
    Wow, sorry, wat zei hij?
    -kwaad-

    Same here.
    Zo'n persoon zou ik ammenooitniet mijn vriend noemen. Door m'n ex werd ik aanbeden om wie ik was (schijt als dit arrogant over komt) en zo zou het ook moeten. IMO.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Same here.
    Zo'n persoon zou ik ammenooitniet mijn vriend noemen. Door m'n ex werd ik aanbeden om wie ik was (schijt als dit arrogant over komt) en zo zou het ook moeten. IMO.
    Same for me, alleen geldt dat ook voor mijn huidige vriend.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Same for me, alleen geldt dat ook voor mijn huidige vriend.


    Annick, jij hebt geluk! ;o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Annick, jij hebt geluk! ;o

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste