• Haha. Ik ben een hopeloos geval :'D
    Een goede vriend van mij, J, is al zegmaar bijna heel dit schooljaar verliefd op mij. Dat wist ik, want het was nogal duidelijk aan hem te zien. Maar ik probeerde het (klinkt lekker hard) te negeren. Want ik wou niets meer dan vrienden dacht ik. Totdat andere mensen het ook door begonnen te krijgen. Toen hebben een aantal vriendinnen een complot gesmeed om ons te koppelen, en dat lukte. En ik dacht echt dat ik hem ook leuk vind. Maar na een paar dagen vond ik het toch maar niks. Serieus óveral waar ik was, was hij ook of hij stond een paar meter verder op. Dat is dan niet eens zo erg, maar hij dééd niks, hij stond daar alleen maar. En zowiezo, ik bleek gewoon niet zo verliefd op hem te zijn dan ik dacht. Dus ik maakte het uit, en daarmee brak ik blijkbaar zijn hart wat totaal niet de bedoeling was.
    Toen hebben we een tijdje niet meer tegen elkaar gepraat, wat ik heel erg vond. En nu gaan we wel weer gewoon met elkaar om, maar hij vindt me gewoon nog steeds leuk. En ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant, ja ik heb het uitgemaakt en ik wil niet dat dat zich herhaalt, ik wil hem niet nog een keer pijn doen. Maar aan de andere kant heb ik soms wel best spijt dat ik het heb uitgemaakt.
    Maar hij is gewoon.. Té verliefd. Overal waar ik kom, zijn zijn ogen op mij gericht. Kinda logisch als je verliefd bent, maar dit is gewoon.. te. Maar. Aaaargh.
    I don't know what to dooo.

    - Ghehe, vandaag tijdens Frans zat hij weer héél de tijd te kijken, en ik zei dat tegen 2 vriendinnen, gingen ze een briefje maken met 'Kunde 't zien?', en die omhoog houden als ie keek :'D
    - Danique als je dit leest, je gaat aub je mond houden tegen hem ok (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:29 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ;o Een jongen bij mij uit de klas plaagt me en kijkt me de hele tijd aan. Maar het vaagste was hij maakte het vorige week uit met zijn vriendin en dan gaat hij mij plagen.

    @ bericht: Je bent niet de enigste die dat heeft.


    Yongguk & Daehyun <33

    - I will ^^ Je kent mij, gehehe. Maartjes, ik heb al tegen hem gezegd dat ik er niet meer mee bemoei. Hij moet 't zelf maar uitzoeken. Ik bedoel- don't wanna get the claps. (':


    p.s en hij is een beetje té obsessed. .___. sttt. don't tell.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:35 ]


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    GabriTom schreef:
    ;o Een jongen bij mij uit de klas plaagt me en kijkt me de hele tijd aan. Maar het vaagste was hij maakte het vorige week uit met zijn vriendin en dan gaat hij mij plagen.

    @ bericht: Je bent niet de enigste die dat heeft.

    Haha awh, hij plaagt, dat is schattig :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik ben niet zo goed in advies geven :x
    maar ik zeg: "volg je hart."
    luister naar je hart en ik geloof dat het goed komt

    -clicheeee x'D haha, :3-

    ALs je een relatie met iemand neemt alleen omdat diegene verliefd is op jou werkt het natuurlijk nooit. Dat is logisch. Ik denk dat je het maar moet vergeten en vrienden blijven. Wacht gewoon op een jongen waar jij wel helemaal gek op bent :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat deed mijn vriendje ook steeds, in het begin. Toen is het ook uit gegaan. Nu hebben we voor de tweede keer en dat gaat wel goed (krul). Dus je zou het altijd nog een tweede kans kunnen geven!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'