• And no one can beat us. Portugal, Springbreak and Argentinia.

    1. Whitney neemt deel aan een voetbal zomerkamp, waar ze tot haar verbazing les krijgt van een aantal beroemde voetballers. Het hele zomerkamp zou in het teken staan van voetbal, maar wat als dat ineens veranderd en alles ineens in het theama staat van liefde. En alle meiden niet van de knappe voetballers af kunnen blijven terwijl Whitney niets liever wil dan voetballen.
    en
    2. Aïsha is een 18 jarig meisje dat nog nooit eerder van het WK heeft gehoord. Maar dat maakt voor haar niet veel uit want ze haat het WK. Op een dag komt ze voetballer, Ibrahim Afellay, tegen die deelneemt aan het WK. Ze raken bevriend zonder dat ze weet dat hij een voetballer is, want hij weet dat ze voetbal haat. Aïsha begint gevoelens voor hem te krijgen tot hij weg gaat voor het WK, en zij er dan achter komt dat hij een voetballer is.

    Rollen eerste idee:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballer naar keuze.
    Zelfbedachte rol.
    Geen Torres, Messi, Villa en Ronaldo! Die zijn bezet.

    Rollen tweede idee:
    Beste vriendin: Honduras.
    Vriendinnetje van Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Denmark
    Beste vriendin van hoofdrolspeelster en toekomstige vriendin Riccardo Montolivo: Arrogant
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova
    Vriendinnetje Dirk Kuyt: Balpen
    Vriendinnetje David Villa: ImNotOkay

    Vriendin
    Zelfbedachte rol
    Vriendinnetje/vrouw/verloofde voetballer.
    Geen Torres, Messi en Ronaldo!

    Invullen:
    Rol:
    Idee 1 of 2:
    Naam
    Achternaam
    Leeftijd
    Karakter
    Plaatje en beschrijving:
    Extra:
    Titel:

    Ja je mag een rol voor beide ideeën maar dan moet je dat ding wel 2 x invullen!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ook geen Afellay. -cryyyyyy-


    Smiling but close to tears.

    Yeeah _O_
    We rock!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Yeeah _O_
    We rock!


    Renée mag ik Afellay?
    Rose wil me Elia geven in plaats van Afellay, maar dit keer wil ik dat niet. -cryyyy-


    Smiling but close to tears.

    -Ik doe eventueel nummer 2 ook nog ff xD en hoi btw, ik ben in een reageer mood.

    Rol: Beste vriendin/vriendin/vriendinnetje van Kjael. Maar dat verwachte je van mij niet. Kies maar wat intrigerends.
    Idee 1
    Naam: Layla Felicia
    Achternaam: Lagoon
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Layla is een aardig meisje. Ze kan af en toe een grote mond hebben, dat heeft ze overgenomen van haar grote broer, die af en toe wel eens het hele huis door scheld. Layla kan ook erg beleefd zijn voor andere mensen, vooral voor ouderen. Ze staat bijvoorbeeld op in de bus voor een ouder iemand. Layla kan niet zo goed vrienden maken, daar heeft ze moeite mee. Dat kwam door de basisschool waar ze eignelijk heel onaardig tegen haar waren.
    Plaatje en beschrijving: Layla heeft lang blond haar met krullen. Ze had eerst geen krullen maar toen ze ouder werd ging het krullen. Layla heeft donkerblauwe ogen. En heeft mooie jeukbeenderen.
    Extra: Layla houdt erg van sms-en met haar enige vriendin. Maar ook met andere mensen waar ze veel mee om gaat. Layla blijkt ook goed te kunnen zingen, maar dat doet ze niet zo graag.
    Titel: Get the last chance, ok that fails.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:57 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Renée mag ik Afellay?
    Rose wil me Elia geven in plaats van Afellay, maar dit keer wil ik dat niet. -cryyyy-

    Uhm, doe bij de eerste Afellay en bij de tweede Elia!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: (Beste) Vriendin
    Idee 1 of 2: Both?(A)
    Naam: Christina
    Achternaam: Cristy
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief, leuk, aardig, behulpzaam, koppig, gezellig, melig, (voetbal fanaat), Staat altijd voor dr vrienden klaar,Hou van uitdagingen (en voetbal). Beetje flirty, houd van uitgaan(, zolang het voetballen gwn kan door gaan.)
    Plaatje en beschrijving: Klik
    Extra:
    1: Wordt Cici of chrissy genoemd, door haar naam.
    2: Staat achter Aïsha en helpt haar, en zorgt er een beetje voor dat ze wat van voetballen gaat houden, pusht niet en helpt haar overal door heen en steund haar door dik en dun.

    Titel:


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Springbreak schreef:
    (...)
    Uhm, doe bij de eerste Afellay en bij de tweede Elia!?


    De 2e David Villa ja? :9~


    Smiling but close to tears.

    Idee1
    Rol: Vriendin & later vriendinnetje Sergio Ramos. Als dat mogelijk is natuurlijk.
    Naam: Felicia
    Achternaam: Rivera
    Leeftijd: 20 -zelfde als hoofdpersoon?-
    Karakter: Nuchter, snel op haar teentjes getrapt. Staat altijd klaar voor vriendinnen. Begrijpt mensen heel snel.
    Plaatje en beschrijving: Klik. Lang & slank, groenblauwe ogen en stijl bruin haar. Draagt graag korte broeken, als het weer er goed genoeg voor is.
    Extra: Houd van feesten, en van jongens.
    Titel: My perfect footie summer. Ik weet het niet. :')

    Idee2
    Rol: Vriendinnetje Sergio Ramos.
    Naam: Lucia
    Achternaam: Rivera
    Leeftijd: 21
    Karakter: Vrolijk, spontaan, naief. Heeft een positieve kijk op het leven en probeert er altijd het beste van te maken. Bij onbekenden soms verlegen.
    Plaatje en beschrijving: Klik. Lang & slank, groenblauwe ogen en stijl bruin haar. Draagt in de zomer meestal zwemkleren, korte broek & topje of een jurkje.
    Extra: Houd van zon, strand, zee en watersporten. Zwemmen, duiken, zeilen, surfen.
    Titel: -denkt-

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:01 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rol: vriendin en toekomstig vriendinnetje van Persie
    Idee 1 of 2: één
    Naam: Leike
    Achternaam: Lockwood
    Leeftijd: negentien
    Karakter: Leike is een vooral lief en vrolijk meisje, maar ze heeft ook zo haar kanten die wat minder positief zijn. ze is ontzettend koppig en dramt altijd door tot dat ze haar zin heeft, ook is Leike ontzettend bij de hand en wil ook altijd gelijk hebben. maar Leike is wel heel erg behulpzaam en trouw aan mensen, ze zou nooit iemand laten vallen of iemand laten stikken.
    Plaatje en beschrijving: Leike Lockwood
    Leike heeft bruin gekruld haar, wat meestal gewoon losjes over haar schouders heen valt. ze heeft bruine ogen, waar meestal niet zo veel make-up op zit.
    Extra: Leike komt uit een arm gezin, haar vader kent ze niet omdat hij haar en hun gezin heeft verlaten omdat hij geen kinderen wilde. haar moeder werd daardoor depressief en werkte daarom niet meer. Leike moest toen dus alles met haar broer; Evan is huis gaan doen, en daarom heeft ze afentoe verdrietige momenten
    Titel: soccer is the life -laatmaarxd-

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Springbreak schreef:
    (...)
    Uhm, doe bij de eerste Afellay en bij de tweede Elia!?

    Nee, Elia want jij vond hem lekker (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Vriendin of het future vriendinnetje van Van Persie ofzo.
    Idee 2
    Naam: Grace
    Achternaam: McRose
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Grace is soms een beetje een gemeen meisje, ze kan erg eng zijn. Ze is niet bang voor spinnen of insecten ofzo. Maar ze is wel bang voor te grote hoogtes. Grace heeft last van een ziekte, adhd, waar ze moeite mee heeft om die onder controle te houden. Grace kan ook erg aardig zijn en beleefd tegen mensen. Maar ze heeft wel een kort temperament.
    Plaatje en beschrijving: Grace heeft kort zwart haar. Het loopt net tot over haar oren. Het is erg stylisch. Grace heeft donkerbruine ogen, die bijna zwart lijken. Grace is heel erg dun, veel mensen denken dat ze anorexia heeft.
    Extra: Grace houdt van drummen. Ze is er al behoorlijk goed in, ze speelt al 8 jaar. Ze zit in een klein bandje. Helemaal niet bekend, en ze hebben geen platencontract.
    Titel: Ik weet niks.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Nee, Elia want jij vond hem lekker (:


    Ja vind ik ook.
    Maar David villa is ook lekker ja.
    -cryyyyyyyyyyy-


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ja vind ik ook.
    Maar David villa is ook lekker ja.
    -cryyyyyyyyyyy-

    Of Villa of Afellay en Elia krijg je er gratis bij :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het allebei echt hele goede ideeën, alleen ben ik even te lui om een rol in te vullen. ;x Sorry, haha. Maar ik ga ze zeker volgen, en nou mag iemand anders het vriendinnetje van Messi spelen! :Y)

    -En Rose, ik zweer je- waag het niet hem weer voor mij te reserveren! (cat) haha :')-

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Ik vind het allebei echt hele goede ideeën, alleen ben ik even te lui om een rol in te vullen. ;x Sorry, haha. Maar ik ga ze zeker volgen, en nou mag iemand anders het vriendinnetje van Messi spelen! :Y)
    -En Rose, ik zweer je- waag het niet hem weer voor mij te reserveren! (cat) haha :')-

    En nu ga ik hem voor je reserveren, (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3